Sportlista....

Jag gör en egen liten lista som Malde föreslog.

Här kommer listan med dom sporter som jag kan tänka mig att titta på:

Skateboard - spännande att se alla trick.
BMX-cykling - samma förklaring som ovan.
Rally - oj vilken fart och spänning, helst ska det vara vinter- eller ökenkörningar.
Motorcross - vilken balans, vilken fart och vilka trick dom kan få till.
Dans - jag tycker om att titta på nästan all dans, jag är ett stort fan av danstävlingarna Let´s Dans och So you think you can dance

När jag nu tittar på det nedskrivna så upptäcker jag att det är en hel del hårda sporter som jag gillar, det ligger mycket skaderisk i dom, fast det gör det väl i alla sporter, men jag måste erkänna att det är en av tjusningarna med att titta på dessa sporter. Att se hur dom lyckas undvika skador även fast dom gör dom mest hårresande tricks, sen ibland får man se riktigt eländiga skador när dom misslyckas med sina tricks och då kniper jag liksom ihop ögonen och tjuvkikar bara lite.
Allmänt | |
Upp