Buzzador....

Jag är med i Buzzador och denna kampanj är på kattmaten Purina One.

Det hela bygger på att man får vissa förfrågningar om olika kampanjer och så tackar man ja om man finner kampanjen intressant. Denna kampanjen tackade jag ja till innan jag åkte på min resa, så nu när jag kom hem låg paketet och väntade på mig. Så nu ska jag låta min katt testa Purina One och sen ska jag prata om Purina One för vänner och bekanta och låta dom få en liten provpåse med Purina One till sin katt. Jag uppdaterar sen när min katt har fått smaka lite på denna nya kattmat.


Ja här ovenför ser ni paketet från Buzzador.
Tips | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Den kampanjen kom inte jag med i till Katten Gustavs förtret ;)

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Jag har inte varit med på någon kampanj på säkert 1 år, blev helt paff när jag kom med i denna. Sen såg jag att jag hade förfrågan om en annan kampanj när jag var borta men nu har tiden för att anmäla sig till den gått ut, konstigt att man först inte blir tillfrågade på drygt 1 år och sen kommer 2 kampanjer inom loppet av några veckor.

#3 - - Sandra:

Hur lång tid tog det innan du fick ditt paket?

Upp