bokrecensioner...

Jag funderar på att starta en ny kategori, bokrecensioner. Jag läser grymt mycket, har hela tiden en bok på gång men jag har aldrig skrivit om det här i bloggen. Men jag ska nog börja med det, i alla fall vissa av böckerna.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

vem vet? Råttorna kanske är godast :)

#2 - - Camilla:

Boktips är ju alltid bra att få.

God morgon!

#3 - - Vera:

Hej på dig! Jag är med i en fototävlingen och ... du vet vart jag vill komma? Men som tur är behöver du inte rösta om du inte tycker min bild är värd det. In fact du kan igentligen bara radera denna kommentar om du nu känner för det. Det är också så att mamma själv har sagt till mig "Vera, jag tror inte du kommer vinna." Och jag vill bevisa att jag kan bli en av de tio med mest röster.

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 tack i förhand!

#4 - - Agneta:

Alltid kul med nya boktips, så recensera på!



Sv;Jag är förskollärare och arbetar på förskola, har de senaste 5 åren arbetat på en småbarnsavd vilket nu tyvärr inte fungerar med kroppen längre. Har fått ett nytt jobb i förskoleklassen inne på skolan vilket ska bli väldigt roligt att komma tillbaka till den världen igen. Arbetade i förskoleklass de sista 6 år när jag bodde i Malmö, så jag ser fram mot detta. Inte så mkt lyft och bärande i skolan :-)

#5 - - elli:

Varför inte? Bra tips på böcker är alltid välkommet. Jag är också en bokslukare av rang och har alltid varit.



Det här med barn och vatten är fruktansvärt och jag kan inte förstå vissa föräldrar som bara släpper sina barn vind för våg, behövs ju inte mycket vatten för att det ska hända något...

Upp