chokladsug...

Idag är jag så sugen på choklad att jag nästan klättrar på väggarna här hemma. Jag varken orkar eller vill gå ut för att köpa choklad, jag skulle behöva försöka stå emot suget, men attans vad svårt det är. Nu har jag just hävt i mig ett glas oboy och nej suget blev inte bättre/mildare utav det, bara lite extra mycket onödiga kalorier i kroppen. Vad jag helst skulle vilja ha är en blandad godispåse med choklad i. Vilken dröm att få krypa upp i soffan med den godispåsen och bara sitta och mysa och läsa en bok. Och ja ni förstår väl vilken tid i månaden det är som är på gång här hemma.....
| |
#1 - - Daniel:

ush lider med dej!! Ut å promenerad... ät dej mätt på nåt nyttigt!!!

#2 - - Agneta:

hu ja, det är svårt att stå emot när det där suget sätter in! Fast jag har aldrig direkt gilat choklad utan det är lakrits för kung o fosterland för min del :)

#3 - - Ulrika:

Mums vad gott, nu fick du mig sugen också. Tack för det. ;)

Tack för att du ska tänka på mig på måndag, det behövs verkligen, känner mig rätt skakig inför besöket.

Jag ska berätta hur det gikc sedan.

Tack igen och stor kram till dig, goa du.

#4 - - Dansbandsfrun:

Uj uj uj, det där känner jag igen. Min sambo brukar skoja om att jag blir farlig om jag inte får choklad under "den perioden" i månaden ;)

va lustigt det är, synd att man inte blir så efter morötter eller nåt ;)

#5 - - Sand mellan tårna:

Mums! Choklad är så gott och det är något jag saknar här så är det GOD choklad. här smakar den bara socker.

Sv: Tack för ditt besök och välkommen åter:)

#6 - - maria:

jag kan komma förbi med lite choklad :)

vi bor ju nära varann :)

kramen

#7 - - Marie-Louise:

Maria: Å vad snällt. Fast det behövs inte, jag tog mig en tur ner till ICA och handlade på mig lite choklad. Så nu gömmer jag den bara från barnen ;) så att jag får äta själv sen. /Kram

#8 - - Anonym:

Här är en till som är "där i månaden"....



PMS:ar och svär högt och mycket och tuggar godis som en svulten råtta!



Huh...



Kram, J:son

#9 - - Anonym:

Här är en till som är "där i månaden"....



PMS:ar och svär högt och mycket och tuggar godis som en svulten råtta!



Huh...



Kram, J:son

#10 - - J:son:

Men...va konstig min ...a(???)kommentarer blev då?



Sorry, men jag vet inte vad som hände här?!



Natti!

Upp