tandläkarbesök...tand:1

Snart bär det av till tandläkaren med mellantjejen, det ska dras ut lite tänder så att tandställningen som kommer på plats i september kan göra sitt jobb. Så ikväll blir det nog yoghurt, kräm och kanske soppa för hennes del.

Det blev 1 tand av 3 idag, nästa tand dras på onsdag och den 3:e den 24/8. Sen den 4/9 (tror jag det var) så ska tandställningen in. Så ikväll kommer tandfén och som ni alla vet så ger hon alltid lite mer om man har dragit ut tanden....


i väntan på tandfén :)
Familj | |
#1 - - Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

Usch för att dra tänder...det var något jag fick göra ofat tycker jag innan tandställningen med...men det är värt det absolut, i alla fall är det lätt att sitta och säga det nu ;)

Kram

#2 - - emelie:

SVAR: så bra då! gör det kanske imorgon då. synoptik vad?

#3 - - Jeanette:

Usch, lät inte kul att dra ut tänder.. Hoppas det gick bra för henne.



sv: Jag har läst Jenny S av Denise Rudberg tidigare och den gillade jag jättemycket, så hoppas denna är lika bra :)

Upp