18/12 min vision...

Nu har vi tagit oss ända till lucka 18 och nu är det inte ens 1 vecka kvar till julafton. Dagarna springer ifrån mig. Men den kommande veckan borde jag lyckas hinna ikapp mig själv. I går var sista skoldagen för den här terminen och nu räknar jag med att vara ledig fram till efter nyår. Vi har nämligen fått ett jätteprojekt so grupparbete som vi måste jobba på innan terminen börjar igen, men fram till den 3 januari har vi sagt i min grupp att vi ska ta "ledigt" och bara läsa på om grupparbetet och fixa lite med det vi kan göra var och en för sig. Men det var ju inte det lucka 18 skulle handla om...

Min vision, vad stort det låter.
- Min vision här i livet är väl att "fixa" livet på bästa sätt.
- Lyckas med uppfostran för mina barn så att de kan gå ut i livet som 3 vuxna, starka, kloka och entusiastiska kvinnor.
- Den kortsiktiga visionen för mig är att klara högskolan med bra betyg så att jag sen kan gå ut i arbetslivet med bra omdömen.


foto:jag
julkalender | |
#1 - - Nett:

Låter som en bra vision :)



Har spamfilter jag med, men jag känner mig manad att gå igenom de mailen ändå då kan kan slinka in något viktigt mail. har hänt.



Ha en fin Lördag!

#2 - - Lotta:

Mycket bra vision :-)

Kram

#3 - - Erika - VIKTKAMPEN:

tack hörru!!!

det stämmer så bra så bra.

Detsamma :D

#4 - - soffie:

mycket bra visioner du har,

ha en goo lördagskväll nu å en mysig 4e advent.

#5 - - Krönikören:

Det är fina och bra visioner, tycker jag.



Sv: Du kan fortfarande köpa en amaryllis med knopp och ställa den varmt + vattna, så blir det nog en blomma till jul!

#6 - - Carina:

Kloka visioner du har!

Så skönt med jullov, hoppas du får njuta och må gott!

Fint foto på ljusen.

Kramkram

#7 - - Ingrid:

Ja, den där Tomten kom till på skoj förra året och sen var det så många som frågade efter honom, kul!

Visst blir man glad över att se sina barn bli bra vuxna! Har ju två med familj redan och "lilltjejen" 21 år är ju på god väg med. Bodde och studerade i Stockholm i 2 år och växte till sig något oerhört.

Nu bor hon hemma, läser 8 mil bort och det funkar jättebra.

#8 - - Camilla:

Mycket bra vision!

Hoppas att du har en lugn och skön lördagskväll.

Kram på dig!

#9 - - Moonwitch:

Låter sunt och vettigt...:)

Sv: Tycker absolut du ska testa Krabbelurer..:)

#10 - - Petra:

Tycker att det låter som bra visioner

#11 - - Lickeli:

Ja usch, riktigt hemskt!

Nej, jag har faktiskt ingen koll på det, bara att det var både kulgränd och spjutgränd, en hel länga som drabbades. Det var en gammal klasskamrat till vars hus som var startpunkten i det hela, inget roligt.



Då håller jag alla tummar och tår för att er kamrat inte blev drabbad.



Kram

#12 - - Nett:

Skinkan är inte tänkt att ha på julafton, vi skall fira hos min lillasyster. Känner jag min man rätt så lär han göra slut på denna före jul ;)

#13 - - Kristina:

Härligt med lite jullov! Även om jag gissar på att du, liksom de allra flesta, har massvis att stå i så här i juletider.

#14 - - cecce:

Låter som du har en bra plan- både kortsiktigt och långsiktigt!!

Det är bra att ha visioner och mål i livet!



Kramar

#15 - - Ingegerd:

Klart du kommer fixa högskolan med bra betyg! Kan man önska sig det i julklapp förresten;)



#16 - - Agneta:

bra visioner som du har!

Och njut nu lite av jullov ordentligt!!!

kram

#17 - - Aggie:

Jag tycker du verkar ha väldigt bra visioner!

Agneta kram

#18 - - Sussi:

Låter som en bra vision!

Vad skönt med ledighet nu :)



#19 - - Fnulan:

LEDIG?? Från skolan? Min termin slutar den 16/1 med världens tenta.. sen börjar nästa termin den 17/1 Inte klokt!!!



Du lyckas med din vision om att vara en bra mamma, du bryr dig, det kommer man lååångt med!!



puss fina

#20 - - Fnulan:

Jaaaa dom är fantstiska!!!!! Älskar tavlorna och barnen ;)

#21 - - Ama de casa:

Skönt med jullov :-)



Det var väl en fin vision du har!

#22 - - Ninni:

Det kommer du att fixa med bravur..



Ha nu en underbart skön ledighet, jag ska jobba i tre dgr till sen blir det ledigt mellan jul&Nyår.



Kram

Upp