5/12 skostorlek m.m.

Ja idag är det dags att svara på frågan om min skostorlek och längd m.m.

Jag har 36-38 i skor - oftast 36-37, men det beror mycket på vad för skor det är och om jag ska få plats med mina skoinlägg också. En stor nackdel med att vara reumatiker är att skoinläggen ska få plats och att min kropp inte fixar att ha dom där snygga sorna längre. Helst går jag runt i gympaskor.

Jag är 150 cm lång och väger just nu allt för mycket. Skulle mitt BMI ligga på en bra nivå till min vikt så skulle jag behöva vara 210 cm lång.



julkalender | |
#1 - - Johanna:

Ja det är utan tvekan ett försök att locka besökare.. men det är för uppenbart för mig...så jag besöker aldrig såna sidor :)

#2 - - Lejonkvinnan:

Vi är helt enkelt för korta ;)



Kram

#3 - - Pia Hagman:

Undra om vi kan lägga oss i den där sträckbänken.. och draaaaaaa ut oss till dryga två meter??? ;o)

Kram!

#4 - - Sussi:

Jag har också lite svårt med skor. Jag har så knubbiga tår så jag brukar få köpa olika storlekar jag med. Det beror alldeles på hur spetsiga dom är..

Vissa kan jag inte använda alls!



Hahaha känner igen det där med längden. Jag skulle väl också behövt vara nåt sånt om allt skulle stämma..



Ha en bra dag

#5 - - soffie:

då är du kortare än mej jag brukar jämt va kortast bland mina kompisar å jag är 160.

ha en goo 2a advent

#6 - - Ann Catrine:

Jag är inte överviktig,

jag är underlång...

Jag skulle nog behöva vara 3 meter lååång för att det skulle vara OK enligt modellnormer,

men nu är jag ju ingen modell,

och duger alltså som jag är! ;-)

Upp