fyra generationer...

På julafton tog vi ett foto på fyra generationer. Det är min äldsta dotter, jag, min mamma och min mormor på bilden:


fyra generationer, nu. foto: Erika

Fyra generationer för 17 år sedan,min mamma, jag, min mormor och min äldsta dotter :


fyra generation för 17 år sedan.
Familj | |
#1 - - ejmis:

Kul med sådana foton.

Och vad fina ni är och så lika varandra =)

#2 - - Moonwitch:

Ja, oj vad lika ni alla är. Så fina!!!

#3 - - Kristina:

Sådana foton är ju så roliga att ha kvar. Håller med de andra - ni är ju jättelika varandra!

#4 - - Johanna:

Fin bild ni tog! =)

#5 - - Ama de casa:

Det är bara på bäbisen som man kan se att det gått 17 år mellan bilderna :-)

#6 - - Fnulan:

Vad roligt att ha de korten, har stort värde i hjärtat!!

sv: Ja det är så trist att han alltid jobbar,, jag blir så otrevlig med.

Hennes fråga var ganska självklar eller hur? Men men.,...



pusss

#7 - - Helena:

Underbara bilder.

Ni är otroligt lika varandra.

Ja visst räcker det med snö nu.

Nu ska det visst bli högtryck istället vilket innebär en massa minusgrader istället.

Jag vill ha sol och 5 minusgrader....det är det perfekta vintervädret.=)

Kram!

#8 - - Annci:

Vad roligt att vara 4 generationer kvar.



När jag ser sånna bilder saknar jag min farmor & farfar ännu mer... trots att farmor gick bort för ganska precis 20 år sedan och farfar för 16 år sedan. Jag får hålla tillgodo med min extrafarmor (grannen på 86 år) :-)



Min syster hann med att få en sån bild tagen medans farfar levde och hennes första var nyfödd. Kul!



Önskar en fortsatt bra vecka!!

Upp