äntligen, som vi väntat...

I dag fick vi ett brev i brevlådan från Fryshuset. Dottern har kommit in på Fryshusets grundskola från åk: 6!
Musikinriktningen kom hon in på. Å vad jag längtar tills hon kommer hem nu så att jag kan få hennes glada min. Det känns så skönt att hon nu har fått en plats. Nu ska jag bara skriva under pappret så att jag har tackat JA på ett rätt och riktigt sett. Jag har såklart redan mailat ett JA till den berörda på skolan, men brevet ska ju också in.

Jag är så glad och lättad. Vi har fått en tid för en "intervju" som dom kallar det den 16/3-10, så nu får maken och dottern gå dit på en träff när jag är bortrest.

Men jippi, hon kom in!!!
Familj | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Vad härligt!! Krama henne lite extra och säg grattis!



Kramis

#2 - - Helena:

Grattis!! Ha en gooo fredagkväll!

Kram Helena

#3 - - Anna:

Vad kul, GRATTIS!

Hoppas att hon kommer att trivas ;-)

#4 - - carola:

härligt med positiva besked.

Ett stort grattis.



Sussa sött

#5 - - Ulrika:

Åååh grattis! Underbart att hon kom in, förstår att du var ivrig att se hennes glada min. :)

Visst är det skoj att gå på konsert. Roligt att ni gör det ihop.

Tänk vad tiden går fort, snart är du på väg ner till värmen.

Imorgon kommer min lillebror Jesper hem från sin långa resa. Han har varit borta i fyra månader och jag trodde aldrig den här dagen skulle komma, , men ändå har det gått fortare än vad jag trodde det skulle göra när han for iväg då i början av november.

Hoppas din helg varit bra.

Stora kramar.

Upp