pendeltåg....

Är det någon som vet hur pendeltågen går idag (om dom går)? Jag ska ju till Tumba och väga mig idag och det verkar lite lagom kaos i kollektivtrafiken idag, igen. Inte så ovanligt känns det som, lite/mycket snö ställer alltid till det för SL. Så är det någon som åkt pendel idag som vet hur pass den går enligt tidtabell? Eller måste jag vara ute i MYCKET god tid för att hinna till Tumba 17.20?
Allmänt | |
#1 - - Daniel:

Läst att man ska ta tid på sej!!!

#2 - - Laila:

Med tanke på all snö den här vintern..

Var alltid ute i god tid! HAr varit skitrörigt i flera dagar

#3 - - Marie-Louise:

*Daniel & Laila*: Jag åkte i mycket god tid och kom fram endast 5 minuter tidigare mot vad jag brukar när jag åker denna resa, tog 45 minuter extra att komma hem. Så ja nu ska man verkligen vara ute i GOD tid.

Upp