vägning...

Ja det var viktväktarmöte igår med tillhörande vägning. Jag stod helt still i vikt denna veckan, +/-0, det känns helt okej. Jag hade ju inte gått upp något i alla fall. Måste bli bättre med träningen nu och på att fylla i checklistan, jag är lite slarvig med checklistan. jag skulle behöva komma på ett system så att det inte är så svårt att fylla i, typ ha lika många points på frukost och lunchen varje dag så att jag bara kan fylla i frukost ** points, lunch ** points och så vidare. Är det någon av er som fyller i eran checklista ordentligt? Hur gör ni i så fall för att det ska vara enkelt? Sitter ni kanske på lite knep.

Nu är det 4 veckor kvar till min resa, om precis 4 veckor sitter jag på flyget ner till Teneriffa. Och väl där nere tänkte jag fylla i checklistan och väga mig hos sjuksyster 1 gång per vecka, men till dess behöver jag lite tips på att göra checklistan enkel. Så jag tar tacksamt emot era tips angående checklistan.


foto:jag
Vikt och motion | |
Upp