3 saker... Ytterligare en lek....

Den här hittade jag också hos lejonkvinnan och eftersom jag har så himla tråkigt just nu och det är för kallt för att ta en kvällspromenad så leker jag lite här istället....

Nämn 3 olika saker om dig, olika kategorier: (jag lägger till några egna kategorier som jag tyckte var lite roliga)

- Nämn 3 saker som du kommer ihåg som om det vore igår:
1. När mina döttrar föddes,  känns som det vore igår men så tittar jag på dom och ser att dom blivit stora.
2. Första gången jag såg min man.
3. När jag flyttade hemifrån

- Nämn 3 saker som du ogillar:
1. Mobbing och trakasserier.
2. Att gå till Tandläkaren.
3. Jazzmusik, trumpeter gör ont i mina öron....

- Nämn 3 saker som du gillar:
1. Rockmusik
2. Mat (säkert lite för mycket)
3. att bada i badkaret

- Nämn 3 tv-program som du följer:
1. Halv-åtta-hos-mig
2. Damernas detektivbyrå
3. Leila bakar

- Nämn 3 bloggar som du följer dagligen:
1. Maldes
2. Lejonkvinnan
3. Fd ensamma mamman

Och många fler.... Spiderchick , Aprildrömmar , Huntingforwitches , fyranyanseravrosa , regnnatt ..... och många fler.....

- Nämn 3 saker som du ångrar att du har gjort:
1. Retat någon/sagt något dumt till någon.
2. Snattat
3. Släppt taget om vissa vänner.

- Nämn 3 saker som du vill göra/bli innan du dör:
1. Resa med familjen och med min make.
2. Bli Mormor !!!!
3. Träffa flera underbara människor/vänner

Allmänt | |
Upp