Strulande tvättmaskin...

En tvättmaskin som strular kan verkligen gå mig på nerverna. Jag blir tokig! Våran tvättmaskin har slutat att pumpa ut vatten och jag blir tokig. Nu har maken skruvat och fixat och kollat men hittar inget knas, så nu provar vi att köra en tom maskin så får vi se vad som händer. Hoppas, hoppas att det fungerar nu. Jag orkar bara inte behöva gå till tvättstugan, min kropp pallar inte det.
Vardag | |
#1 - - Laila:

Vet precis hur du känner det! Vår började läcka vatten för ett tag sedan. Sambon tog sig an projektet att se om det gick att laga den. Var liksom ingen idé att ringa in någon reparatör eftersom den är så gammal.

Tack å lov så gick det! Har ingen större lust att boka tid, bära tvätt och bli irriterad på tvättstugan. :-\

#2 - - Marie-Louise:

Laila: Välkommen hit. Nej fy för att behöva boka tid, bära tvätt och bli irriterad. Vi får se hur det blir här, den vill fortfarande inte pumpa ut allt vatten. Maken har beställt en ny "pumpmotor" får se om det hjälper.

#3 - - Marie-Louise:

Laila: Välkommen hit. Nej fy för att behöva boka tid, bära tvätt och bli irriterad. Vi får se hur det blir här, den vill fortfarande inte pumpa ut allt vatten. Maken har beställt en ny "pumpmotor" får se om det hjälper.

#4 - - Marie-Louise:

Laila: Välkommen. (försöker svara igen, det förra svaret försvann) Maken har beställt någon ny "pumpmotor" nu, så jag hoppas att det fungerar sen när den är bytt. Just nu får jag tömma vatten manuellt för att kunna tvätta, men hellre gör jag det än att jag ska behöva boka tid, bära tvätt och bara bli irriterad på alla andra i tvättstugan, plus att min onda kropp bara inte orkar med tvättstugan.

Upp