Träning....

Idag ska jag iväg på årets första träning, tack mamma för att du drar iväg mig, det blir friskis & svettis. Mamma och jag kommer nog köra kondition och styrketräning, inga grupp pass ännu. Jag måste komma igång med mina promenader igen, senaste veckan har det inte blivit en enda långpromenad. Tack vare den undermåliga plogningen så har det inte fungerat att promenera, det har varit iskana här på promenadvägarna, ingen plogning och ingen sandning så långt ögat kunnat nå. Så jag har helt enkelt fått lägga promenaderna på hyllan, men tack och lov så står vågen still i alla fall efter nyårshelgen. 1 vecka kvar till årets första viktväktarmöte och jag hoppas och försöker verkligen uppnå att vågen ska ha stått still sen jag var där sist. jag tror inte jag kan hoppas på minus på vågen, men kanske att den har stått still i alla fall.
Vikt och motion | |
#1 - - Znogge:

Lycka till med träningen! Här ska också tas nya tag. Promenaderna ska bli längre och snart öppnar min simhall så jag kan simma igen. Ganska skönt att återgå till det vanliga...



Ha en fin söndag!

Upp