mera foton...

2 fulla kartonger med foton som jag måste/vill gå igenom. Jag måste inhandla ett stort antal fotoalbum känns det som. Det ryms så mycket minnen i alla foton och inte ska alla minnena ligga nedpackade i kartonger. Men dom ska in i fotoalbum så att vi kan sitta och bläddra och njuta av minnena. En hel hör med fulla fotoalbum stod det där också, det gick lite fort när vi packade upp vissa saker när vi flyttade hit, så fotona måste bara ha ställts där vid vårat sovrumsfönster under ett bord och liksom nästan glömts bort. Men jag ska ta tag i det nu. Så fort dom har fixat fönsterna så ska jag lägga upp alla foton på köksbordet och minnas.

Är det någon av er som vet vart man kan få tag på fina, bra och relativt billiga fotoalbum? Jag kommer att behöva köpa många...



Familj | |
#1 - - Emmy:

Ja,antingen har man lådor fulla med kort man framkalla... eller hela hårddisken full med kort man tänker framkalla... någon gång... men då vill man inte att de ska hamna i någon låda... ;-)

#2 - - Stattinskan:

Jag har tyvärr samma "förvaringssystem" som dig ;-) men tack och lov har barnen tagit hand om en stor del när de flyttade. Dottern har "scrapbookat" många av dem :-)

God morgon :-)

#3 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Upp