någon har tagit min balkong...

Min balkong har blivit kidnappad. Yngsta dottern märkte hur skönt det var där ute, idag är det dock lite varmt så täckena som hänger på tork där ute får vara solskydd. Då blir det lagom svalt och skuggigt där bakom.


lite vattenmelon ute på balkongen är inte helt fel i värmen.

Själv sitter jag i köket och försöker lösa korsord. Jag köpte Exrpessens 1 meters korsord, som jag nu försöker lösa.


korsord :) alla foton: jag

Imorgon åker maken och yngsta dottern upp till Rengsjö/ Bollnäs, själv stannar jag hemma och är lite gräsänka. Någon behöver vara hemma nu när dom håller på och ska byta fönster här i alla lägenheter, vi har ingen aning om när dom kommer hit till oss. Dom har i och för sig börjat i andra änden av huset så det kan nog ta veckor innan dom hinner komma hit, men man vet aldrig.

Annars finns det inte så mycket att skriva om just nu. Vi går liksom bara runt och fjösar i värmen.
sommar | |
#1 - - Emmy:

Smart val! Ja, man vet ju knappt vart man ska vara i värmen. Vi har bäddat nere i vår källare för att kunna sova. Ute går inte pga alla mygg :-(

#2 - - Ida We:

Danke danke :)

#3 - - regnnatt:

Låter som du har det skönt och sommarlyckligt :) Något regn fick vi aldrig.

Upp