ryggvärk...

Imorse när jag vaknade kom jag knappt ur sängen på grund av att ryggen värkte sådant. Men skam den som ger sig upp måste man ju så till slut kom jag upp. Idag skulle dom byta alla våra fönster i hela lägenheten så vi tog det sista rycket nu i förmiddags med att tömma alla fönster och 1 meter runt om och framför varje fönster. Det är inte det roligaste att göra med en värkande rygg kan jag lova, men det ska ju göras. Nyss ringde det på dörren och utanför står förmannen (heter det så tro) för fönsterbytarfirman, det blir inget fönsterbyte idag får vi reda på.  Han sa att alla fönster som dom hade beställt hade inte hunnit komma och dom skulle inte få dom innan måndag. Så måndag morgon kl 7.30 skulle dom komma igen lovade han mig. Så nu ska vi alltså ställa tillbaka alla blommor, tömma soffan och eventuellt kanske få upp någon gardin också. F*n vad trött jag blir...


Vi som hade tömt så himla bra vid alla fönster.


Dom här kaktusarna stod förut i vårat vardagsrumsfönster. Det är inte klokt vad stora dom har blivit. Jag tror faktiskt inte att vi ska ha kvar dom.
Allmänt | |
#1 - - Lotta:

Ont i ryggen är inget kul, man känner av den vid varje rörelse och så allt arbete i onödan.

Hoppas nu att han håller det han lovar så ni inte behöver göra om samma sak igen.

:-)

#2 - - soffie:

oj va jobbigt med ont i ryggen hoppas det går över snabbt!

wow vilka fina kaktusar!

men fy va dåligt av dem att inte ringa innan men de kanske inte visste det,ha en goo kväll

Upp