svettigt...

Tog en tur ner till centrum för att handla, hämta paket och gå på apoteket, jag tyckte att det kändes lite svalare ute idag. Men oj så fel jag måste ha haft. När jag kom hem så såg det ut som om jag hade kissat på mig.... Vilken tur att jag hade en långtröja över byxorna.



Man kanske inte ska ha gråa byxor ute i den här värmen...
sommar | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Haha, ja du det var tur att du hade en långtröja.

När det var som varmast gick jag i kjol, men eftersom jag inte har så spinkiga ben så blev det mycket varmt just mellan låren, kombinationen svett mot fett...det slutade med att jag fick eksem som gjorde förbaskat ont...så lite svalare gör det ju inget om det är :)



Kram kram

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Jag brukar ha såna där fula cykelbyxor under kjolen, mina tjejer tycker säkert det är skitfult för ibland syns dom under kjolen, men hellre det är skavsår på låren och svett rinnande utefter benen ;) hihi /Kram

Upp