Grease maraton & Sveriges Nationaldag....

Idag kör vi Grease maraton, Grease 1 är redan sedd och snart ska vi kolla på Grease 2. Sen blir det nog någon mer tjejfilm senare ikväll och Pizzan som blev över från igår tar vi nog till middag idag.

En riktigt mysig och onyttig söndag har vi här hemma. Och ja just det, det är Sveriges nationaldag idag.




bilder:google

Familj | |
#1 - - Åsa:

Hehe, hade du inte sett 2an innan misstänker jag att du blev lite besviken?

#2 - - Marie-Louise:

Åsa: Jo jag har sett 2:an innan och ja man blir besviken. Det konstiga är att döttrarna tycker 2:an är bättre än 1:an och jag fattar ingenting... Hur kan dom?

#3 - - J:

Jag har också sett tvåan, den stinker :O

#4 - - Maria:

Gu' va mysigt med onyttiga söndagar, mer såna ler

Jag har både ettan och tvåan, men jag tycker inte att tvåan är bra :/



Läste lite tillbaka på din blogg. De antidepressiva som du tar nu har jag också provat, men jag fick såna mardrömmar av dom, när jag väl sov. Fick sen prova Tryptizol, ännu värre biverkningar av dom...



Det är så svårt det där med mediciner, dyrt är det också!



Önskar dej en riktigt fin sommar!

Kram Maria

Upp