kvällen....

Var hos läkaren på vårdcentralen idag och har nu fått Cipralex 10mg och ska om 1 vecka öka till 20 mg (om jag mår bra av 10 mg vill säga), så nu är det äntligen fixat. Ska bli spännande att se om det hjälper mig, jag har aldrig provat några antidepressiva läkemedel förut så det här är första gången. Det skulle visst ta ett tag innan man märkte av tabletterna. Är det någon av er som har testat och som vet ungefär hur lång tid det brukar ta innan man känner någon skillnad?

Vid 19.00 var vi iväg till Vår Teater här i Farsta för att kolla på en Michael Jackson konsert som barnen i Kvickentorpsskolan hade fixat till. Våra yngsta tjej var med och dansade och sjöng. Dom var jätteduktiga allihopa. Tyvärr får ni inga bilder för min kamera fixade inte att ta några bra bilder, det var för mörkt till och med när jag använde blixt.

Familj | |
#1 - - Heleena:

Lycka till nu och hoppas dom passar dig....det är inte lätt att hitta rätt medicin kan jag lova.



Hoppas du får en fin dag, kramis

Upp