8 dagar...

Ute snöar det och jag ska försöka ta mig iväg på vägning ikväll, hoppas pendeltågen går som de ska. Jag tänker inte gissa på om jag har gått ner i vikt eller kanske gått upp i vikt den här gången, det visar sig. Jag har "unnat" mig glass när halsen var som värst och i början av halsflussen fick jag liksom äta det som gick ner. När halsen värker sådant är det svårt att äta allt. Nu har jag 2 dagar kvar på penicillinet och jag är så trött, kroppen skulle vilja ligga i sängen och sova hela dagen, men det går ju inte. Jag ska nog i alla fall ta mig ett varmt bad nu och sen hoppas jag då som sagt att jag kommer iväg på vägningen ikväll.

Återkommer ikväll med hur vägningen gick, om nu pendeltågen vill gå.


Ute snöar det som f*n, usch. Klickbara foton, tagna av: mig.
Teneriffa | |
#1 - - Åsa:

Usch och fy, med halsfluss är glass det bästa. Då kan man inte tänka på sockret man petar i sig utan bara ta det som går ner och är skönt för halsen.



F.ö är jag inte alls avundssjuk på att du ska åka. Jag gillar snö och kyla och slask och att inte komma fram med vagnen och inställda tåg sörru. Inte avundssjuk, inte alls. icke! (har du plats i resväskan för mig måntro??)

#2 - - Marie-Louise:

Åsa: Ja visst, jag kan ta dig i handbagaget ;) hihi...

#3 - - Åsa:

Schyyyyyysst! dock tror jag att 60kg (okej då 65) är för mycket för handbagage, jag hade ju tänkt mig att åka gratis menar jag så jag vill ju inte betala för någon övervikt. Å andra sidan vill jag ju inte frysa ihjäl nere i lastutrymmet heller, får fundera på det praktiska helt enkelt!

Upp