halvtid....

Nu har halva tiden gatt, precis 14 dagar kvar. Just nu ar hemlangtan ganska jobbig. Men det gar nog over. Nar mna ar ivag sa har sa hinner man tanka och reflektera mycket mera an vad i alla fall jag gor hemma, sa ja endel saker blir stora och tunga nar man ar borta. Manga tankar som mal i huvudet just nu. Helst av allt skulle jag bara vilja vara hemma och ligga i min kara makes kna och fa kanna lite trygghet! Men ja som det ar just nu sa ar livet lite nerat.... Men det vander nog snart.

Traningen rullar pa. Jag har gatt ner 2,5 kilo sen jag kom hit, om jag nu kan lita pa vagen har. Jag vagde mig forsta dagen har och har utgatt fran samma vag nu nar jag vagde mig igen och da var det minus 2,5 - 3 kilo (vagen ar ej digital utan en gammaldags grej sa jag raknar pa 2,5 kilo.)

Lite jobbigt har med alla byten av manniskor tycker jag. varje tisdag sa aker ett gang hem och sen da varje tisdag kommer ett nytt gang ner, och var annan sondag likadant. Och jag ar en sadan som har lite svart for att "salja" in mig i nya grupper om ni fortstar. Sa jag tycker att det ar lite jobbigt faktiskt.

Vi hors snart igen. Kram pa er alla. Och ni tack for era kommentarer dom forgyller. Aven fast jag inte skriver varje dag sa ar jag in och kikar oftare....

Teneriffa | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Hej vännen!

Förstår att hemlängtan är jobbig! Och att komma in i nya grupper är inte min grej heller.



Men du har varit duktig med vikten :)



Här öser regnet ner idag och Lillen ligger i magsjuka och hög feber så dagen kunde varit bättre.



Kram kram

#2 - - Åsa:

Förstår att du längtar hem också men faaaasen va skönt att slippa all snö!

#3 - - Lejonkvinnan:

Jippi ! I dag fick jag ett härligt kort från Teneriffa!! :)



Kraaaam

#4 - - Lena:

Tack för kortet!! Jättekul o få kort i brevlådan.

Hoppas din hemlängtan går över. Vädret är bara skit...va glad att du slipper de åtminstone;)

Kör hårt med vikten...hejjar på dig=) Massa kramar.

#5 - - Jens:

Snart är det Tisdag igen, då är det bara en vecka kvar.. längtar.

#6 - - Lejonkvinnan:

Hej du brunbrända!



Snart är du hemma igen i regn och rusk!

Hoppas du har börjat fota så vi får se massor av bilder här på bloggen :)



Kramisar!

Upp