+1,1 kg...

Jaha okej det blev +1,1 kg idag på vågen. Jag blev inte direkt förvånad, jag har inte vägt mig på 14 dagar och jag har slarvat, så förklaringen till viktuppgången är solklar. Men lite kan jag väl få skylla på mina Jeans, jag hade nämligen mina jeans på mig när jag vägde mig och det har jag aldrig haft förut utan jag brukar ha typ tights och en topp bara när jag ska väga mig. Så snälla, visst kan man få skylla lite på jeansen, dom väger säkert minst 1 kg, minst...
Men det blev en långpromenad idag till vägningen. ca, 30 minuter sammanlagt dit och 30 minuter sammanlagt hem, så 1 timmes promenad är ganska okej.

Annars är jag supernervös inför morgonkvällen, då ska jag på mitt prov inför min ansökan till Socionomutbildningen. Och jag är så nervös nu, hjälp.... Hur ska det gå? Vad kommer jag få för frågor? Kommer jag ens att hitta dit, i tid?

Så nu får det nog bli en film snart med en skål popcorn, måste ju trösta mig för viktuppgången, hahaha, skoja bara.
Pulp Fiction på blueray blir det.
Vikt och motion | |
#1 - - Malde:

Ibland får man ta en uppgång. Inte kul, men så är det.



Håller alla tummar för dig i morgon! Klart att du grejar det :-)

#2 - - Helena:

Helst vill man ju stå naken, på ett ben och hålla sig i något när man väger sig. Jeans??!!! 3kg plus MINST!!! Skämt åsido. Uppgång är trögt men du kommer igen ska du se!

Kramkram Helena

#3 - - inger stark:

ja, du kan skylla lite på jeansen! kanske ett halvt kilo älskling. Provet kommer att gå jättebra och självklart hittar du. var är det?

Upp