lite adventspyssel...

Ni får lite bilder på adventspyssel. Blomsterarrangemangen kommer vara mycket finare när blommorna börjar slå ut och när clementinerna som jag ska ha med som dekoration har torkat klart. Så som ni säkert förstår så återkommer jag med bilder om några dagar.


foto:jag

Jag behövde laga jultittskåpet lite. Det hade tippat i jullådan och var lite trasigt. Men nu så, nu står det där i köket.


foto:jag
Jul | |
#1 - - Fnulan:

Oj vad du hinner med! Duktig du är.

Snällt av dig att titta in och önska trevlig första advent, naturligtvis önskar jag dig detsamma!

kram

#2 - - Kristina:

Vad duktig du är! Förresten, måste fråga en sak - foto nummer 1 som du lottar ut, vart är det taget? På söder?

#3 - - soffie:

å va mycket fint du gjort .

kram

#4 - - Susanne P:

Jättefint!

Här har jag nog med att få upp stakarna och stjärnorna i fönstren!

Kram

#5 - - soffie:

svar:Det va som en trästock som va delad å den ska man bara ställa på nåt bra ställe å tutta på;)

#6 - - Kristina:

Jag är fortfarande inne på funderingarna kring bild nummer 1, kan det vara i närheten av Cornelisparken? Se länken http://www.dn.se/sthlm/cornelis-kom-till-parken-1.653575

#7 - - Lotta:

Så fint! Det är så kul att julpyssla. Jag har många gånger tänkt fixa mig ett jultittskåp. Det kanske är dax nu?

Barnens farmor brukade dona med ett julfönster, åren innan hon tyvärr lämnade jordelivet var alltid barnbarnen med och grejade. Mycket uppskattat.

Kram

Upp