motvilligt började jag...

Jag började motvilligt att städa lägenheten, får bli till att plugga imorgon. Nu är allt städat förutom vardagsrummet, det får gubben och jag ta imorgon ihop tror jag. Men kök, hall, badrum och toalett, allt är nu skinande rent och det doftar så gott i hela lägenheten. Tjejernas rum får de städa själva, förhoppningsvis i helgen, men gör de inte det så stänger jag bara deras dörrar. Ingen städcurling här inte...

Idag ska jag försöka mig på att göra Tacopaj. Vi får se om det blir gott, men det blir det nog. Jag menar taco är gott och paj är gott, alltså borde det fungera bra ihop.


så här sur var katten idag när jag dammsög, hon avskyr dammsugaren. foto:jag
Vardag | |
#1 - - Skogslyckan:

Det blir säkert en smarrig tacopaj! Önskar dig en riktigt trevlig och mysig helg!

Kram Pia

#2 - - Kristina:

Det är en härlig början på helgen, att ha välstädat och bara njuta! Vi hade två katter till låns för ett tag sedan, de älskade dammsugaren, ville bli dammsugna med den lilla borsten!

#3 - - Dansbandsfrun:

Jag tycker det låter som en lyckad helg!!kram

#4 - - Ama de casa:

Jag håller helt och fullt med katten :-D

#5 - - Mona:

Våran katt avskydde förra dammsugaren vi hade, men när vi skaffade centraldammsugare så bryr hon sig inte. Hihi.

Kramen

#6 - - Pia Hagman:

Bra jobbat och hoppas att du inte får lida för det nu, med värk och skit!!!

Jag städade tjejernas rum.. Men det var av ren självbevarelsedrift!!! Hade inte lust att få de där putsdammet överallt.. för inte hade de städat lika ordentligt som jag! Hahaha..

Men fy så slut jag var. Tack o lov för massagen!! Ha en skön, värkfri, helg! Kram!

#7 - - Marie-Louise:

ama de casa: Jag håller med dig och katten. Jag är inte heller så förtjust i dammsugaren, men ibland måste man :(

#8 - - Lejonkvinnan:

Tacopaj är gott, det har vi också ätit i kväll :)

Kram

#9 - - Agneta:

det är gott med tacopaj...nnu blev jag sugen på det! länge sedan vi hade det hemma

Upp