tjatet på dotter ledde till följande...

Vår lokaltidning Mitt i Söderort hade en fototävling som jag tjatade på dottern om att delta i. Detta tjat ledde till att även jag skickade in bidrag till tävlingen. Igår kom bidragen hem som stora fotoförstoringar. Dom blev jättefina, ca: 30*40 cm. Så nu funderar jag på om jag kanske ska ge bort något av fotona som julklapp. Ramar ska jag i alla fall garanterat köpa. Om man vunnit eller om ens bidrag hamnar på Fotografiska museet återstår att se, det vet jag/vi inte än.

Nedan ser ni mina bidrag, alla bilder är klickbara för att ge större bild.


foto:jag
Nöje | |
#1 - - carina:

Jag brukar ge bort kort på barnen i julklapp! Tycker att det är en perfekt julklapp :)

Kramar

#2 - - Lilitha:

Om du kollar tidigare inlägg så finns det ett inlägg om tisdag oxå... Ha en bra dag i vackra snö (o)vädret. Kram Lilitha

#3 - - Camilla:

Hahaha...bild nummer två...en sådan bild har jag också knäppt. Ser precis ut som min :)

Men jag ääälskar bild nummer 4.

Kanon fin!

Kram på dig!

#4 - - carina:

Bild nummer tre tycker jag är fin :)

Kramar

#5 - - Lotta:

Då håller jag tummarna för att de ska gilla något eller alla bidrag. Jag gillar den med husen, bild nr 1. Det är jättekul att var med i fotoutställningar. Jag har vunnit tredje vinsten en gång och andra vinsten en gång. Så nu laddar jag för första vinsten nästa gång :-)



Kram

#6 - - Ylva:

Jättefina julkappar! Jag gillar särskilt den första bilden.

#7 - - Gun:

Jättefina bilder, som säkert blir jättefina tavlor.

#8 - - soffie:

å hoppas ni får era bilder visade på den utställningen,otroligt vackra bilder å perfekt till julklappar:)

#9 - - Kristina:

Fantastiskt fina bilder! Det blir alldeles säkert uppskattade julklappar. Håller alla tummar för dig!

#10 - - Fnulan:

JÄTTEFINA!!! Ha en tävling i bloggen kanske ;)



Nej ingen bra pc... Kåvepenin skit!!!! Men det är bättre än inget.

Men fest tycker jag om. Var ganska mysigt att alla tre duschade klockan 4 på natten!

#11 - - Annci:

Ääääääälskar bild 1 & 2. Hade jag lugnt kunnat tänka mig att ha på väggen.



Superfina. Håller en tumme att du vinner.



Kram på dig i stormen!

#12 - - Anonym:

Jag kan tänka mig både nr 1 och 4 ;) SUPERFINA!!!!!



Ja du Kåvepenin är skit pc... Men det funkade sist hon fick det. Vi luras med Dananino ;)



Visst är han sexig Mr. Morot! Kunde dom inte sätta svansen bakåt??????

#13 - - Fnulan:

Förlåt--- de va ju jag!

#14 - - Nina:

Jätte fina bilder! Inte ge bort i julklapp! Behåll dom själv eller ha dom som vinster i bloggen kanske?? Jaaaa! :)



Sv: Nu var du allt snäller. Ha, ha, nä det blev inga bra bilder jag tog på bussen. Men tack ändå. ler

#15 - - Ia:

Stockholm är fantastiskt och gärna just genom kameraögat ;)



Sv; Ja, jag ser verkligen fram emot att bok nummer två kommer i pocket...för boken är bra..om än lång ;) Håller helt med Dig...författare av idag verkar sätta en ära i att skriva så många sidor som möjligt :P

#16 - - Pia:

Åh, vilka fina bilder!!!

När vi kommer ner till sthlm så vill jag gå på Fotografiska och titta.

Kram!

Upp