träning och lördagsmys..

Idag var jag och mellandottern ner på friskis & svettis och tränade lite. Jag cyklade 30 minuter och kom 12 km, sen blev det en promenad på löpbandet i 25 minuter och stretch. Mina pilatesbollövningar ska jag köra nu hemma i vardagsrummet.

Sen ikväll blir det Så mycket bättre med lördagsmys, chips och dipp ska jag unna mig idag och ett glas vin eller två.

Vi ska kika på lite filmer ikväll också, vi såg nu precis Pans labyrint, jag vet att den är ganska gammal men jag hade inte sett den innan. En mycket sevärd film. Jag hade fått för mig att det var en skräckfilm men så var det ju verkligen inte. Sen blir det nog Beetlejuice, en film jag sett förut men som döttrarna inte sett, så det blir en familjekväll. Eventuellt hinner/orkar vi även se Case 39. Kanske orkar/hinner vi se fler filmer, beror på när vi går och sover.

Vad gör ni denna lördagskvällen? Något trevligt, mysigt eller vad?


ni får en bild på mig, från min tid på Vintersol mars 2010.
foto: G Persson
Nöje | |
#1 - - inger starkStark:

Dansbanskampen och därefter 4:ans film med vin och grogg för Ingvar, mysigt!!!

#2 - - carina:

God kväll i stugan!

Vi tittar på Liar Liar och dricker ett glas vin och äter popcorn :))

Kramar

#3 - - Fnulan:

Duktig du är på att lägga in nya inlägg.. Just nu är jag lite less på bloggandet, men då är det skönt att titta in hos andra!

Duktig du varit som tränat! Jag missade "Så mkt bättre" idag för jag och dottern såg underbara filmen Notebook, fantastisk film...

Kram

#4 - - Susanne P:

Här har vi haft en perfekt lördag:

långpromenad med hundarna i en vintervit skog, trimmkurs & en härlig eftermiddagslur, en god middag med llite vin och sen "Så mycket bättre"...kan det bli så mycket bättre?! ;D

Kul med en bild på dej så man har ett ansikte när man tittar in till dej!

Kram

#5 - - Kristina:

Självklart har vi tittat på "Så mycket bättre" - det har blivit veckans höjdpunkt här hemma. Efter det blev det Robin. Nu har maken fastnat framför Pulp fiction, dottern ligger och pratar i sömnen och här sitter jag :)

Trevlig fortsättning på helgen!

#6 - - Fnulan:

Det var det lilla! Några skräckisar tittar INTE jag på... är lite lättskrämd och känslig...

#7 - - Helena:

Vi såg förstås på Så mycket bättre igår....ett helt underbart program.=)

Hoppas att ni hade en mysig filmkväll!

Kram

#8 - - pillan:

nää du nån filmkväll blev det inte men däremot lite fix med datorn och bloggen

#9 - - Anki:

Här blev det programmet "Så mycket bättre" och en kall öl! Efter det blev det fyrans film också! Kram

#10 - - Afrodite:

Jag satte ner foten igår och har unnat mig att ha trevligt (fångat dagen=) ). Syrran kom hit, vi var båda gräsänkor. Ostbricka och vin, programmet "Så mycket bättre" och sedan en film på det (Shuttered Island), som jag tyvärr somnade ifrån. Men det var mysigt...=)

Kram och godmorgon!

#11 - - Agneta:

oj, hann ni med alla filmerna?? Själv såg jag så mkt bättre sedan var jag väldans trött och la mig och somnade direkt. ingen höjdarlördag kanske men ack så skön...

Upp