ännu en hemsk...

Så ser jag ikväll igen en hemsk uppdatering på facebook, en vän till mig vars dotters pojkvän är försvunnen. Dom efterlyser honom, han sågs senast i natt kl:5.00. På hans sida börjar det droppa in hjärtan och "hoppas det jag hörde inte är sant" m.m. och jag blir alldeles kall i kroppen och magen drar ihop sig. Ångesten ligger på lur. Livet är så skört. Barnen är vår framtid och vår kärlek. Älskade barn var rädda om er, ta livet på allvar ni har bara ett.


foto:jag
livet | |
#1 - - Ann Catrine:

Så fruktansvärt!

Hoppas hoppas hoppas han "bara" har dragit sig tillbaka frivilligt en stund!!

Kan inte tänka mig hur det ska vara för er i hans närhet, och för flickvännen och föräldrar mfl...



Sänder tankar för en lycklig lösning!!



Kramar

#2 - - Marie-Louise:

Ann Catrine: Jag känner inte denna pojke eller hans närmsta, är bara vän med flickvännens mamma. Jag bara kände att NEJ inte nu igen. Våra barn och ungdomar måste vara rädda om sig. Dom betyder så oerhört mycket för oss.

#3 - - Louise:

Så fasligt hemskt.



Jag har aldrig varit med om att någon i min närhet, eller att någon som är nära någon i min bekantskapskrets, försvunnit sådär. Jag vill inte ens tänka eller föreställa mig den känslan. Usch.



sv: Tack så himla mycket för din fina kommentar på mitt foto! (:

#4 - - Louise:

sv: Oj, tack så mycket. Verkligen! Jag hoppas lite ibland att mina foton ska spegla en del av mig, även om motiven är något så avlägset mig som en solnedgång till exempel. Och ja, jag tror jag är en lite lugn person ändå så jag kanske lyckas emellanåt?

#5 - - Artan:

Vad ska du göra av din söndag?

puss!

#6 - - maria:

vad hemskt..hoppas det inte hänt nåt..får krypningar i kroppen..

kan inte du söka upp mig på facebook ?

maria forsslöw



kram kram

#7 - - pillan:

Åh nej ...hoppas det inte är nått allvarligt

#8 - - messan:

Nämen....usch vad det låter otäckt. Har ni hört något mer?

Is i magen får man när man hör sånt här speciellt när det kommer ut på facebook....

Kramar

#9 - - Agneta:

usch, hoppas att det värsta inte hänt utan det "bara" är en tillfällig sak som gör att han håller sig borta självmant.

sådant här gör att man får rysningar, bara tanken på att det ska hända ens egna barn något får en att må dåligt. Jag är lite smånervös nu när de ska åka hem ifrån Tyskland, måtte färden gå bra!

#10 - - Ninni:

Åhh rys hoppas han snart kommer tillrätta.



Ha en fin söndag trots allt..kramen

#11 - - Carina:

Åh, vad fruktansvärt...

Hoppas han kommer tillrätta.

Kram

#12 - - Gun:

Så obeskrivligt hemskt! Alla föräldrars värsta fasa. Man får perspektiv på sina egna problem när man läser sånt.

Upp