mormor...

Det var så mysigt att få träffa min älskade mormor idag. Hon har blivit så liten.


Min älskade mormor.   foto:jag

Familj | |
#1 - - Ann Catrine:

Vilket vackert foto på en vacker kvinna!!

#2 - - maria:

Hej vännen..Grattis till din dotter :) Idag är en riktigt lat lördag hemma hos oss...



Jag tar gärna en fika i veckan :)

Kram

#3 - - maria:

Hej vännen..Grattis till din dotter :) Idag är en riktigt lat lördag hemma hos oss...



Jag tar gärna en fika i veckan :)

Kram

#4 - - Ama de casa:

En riktigt vacker kvinna, din mormor!

#5 - - Helena:

Så fin hon är!!!

Och GRATTIS till din tös!

Kram Helena

#6 - - Cissi:

aww, så söt! :)

#7 - - inger starkStark:

mamma blev jätteglad, jag läste även kommentarerna för henne. Då blev hon glad. Gulle dig älskling!

#8 - - Marie-Louise:

Inger: Mamma hälsa mormor att allt är sant. Hon är en vacker kvinna och hon är så fin. Jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Upp