snart ska jag iväg, igen...

Snart ska jag iväg igen, hem till en klasskompis för lite prat, lite dricka och eventuellt lite sällskapsspel. Jag lär garanterat vara en av de äldre men vad gör det. Det blir säkert mycket trevligt. Trevligt att träffa varandra utanför klassrummet.
Vardag | |
#1 - - Ama de casa:

Åh! Jag älskra sällskapsspel! Fast bara om jag vinner ;-)



Ha så kuligt!

#2 - - Kristina:

Det låter mysigt och vad gör väl det att du är äldst i gänget? Det tänker nog ingen annan på. Hoppas kvällen blev bra och trevlig fortsättning på helgen!

#3 - - Agneta:

Sällskapsspel är trevligt, säger som någon annan innan, att trevligt är det bara om jag vinner. Är nog världens sämsta förlorare och det VET alla mina vänner samt fammilj...de låter mig vinna ibland bara för att låta kvällne förbli trevlig :-D

#4 - - Petra:

Sällskapspel är hur kul som helst..

#5 - - Lotta:

Hoppas ni hade en trevlig kväll och åldern har ingen betydelse för trevlig samvaro.

Kram

#6 - - messan:

Hoppas kvällen var lyckad och du...det där med åldern spelar ju ingen roll.

Kram

#7 - - Mona:

Jag antar att din kväll var trevlig. Det är alltid roligt att umgås.

Kram

Upp