träning, tradera och söndag...

Snart ska jag iväg ner och träna, det kommer kännas tungt idag. Det var över 3 veckor sedan som jag tränade sist, tiden har liksom bara runnit iväg. Men nu ska jag sätta igång igen, ska försöka få till mina morgonpromenader igen också.

Sen har jag lagt in nya auktioner på Tradera. Auktionerna med bokpaketen och VHS:en gick inget bra alls, det var ett riktigt bottennapp. Men nu har jag lagt in några nya auktioner, så får jag se hur dom går.

Sen är det söndag och jag ska fortsätta med mitt projektarbete efter träningen. Just nu känns det ganska bra faktiskt.


foto:jag
Vardag | |
#1 - - Doris:

Lycka till med dina auktioner! Jag ids aldrig sälja något som jag inte tror att jag kan få minst 50 kr för. Det är bara bökigt att kolla att pengarna kommit fram, lämna omdöme, packa och ta det till posten. Jag har gjort det misstaget några gånger. Sålt grejer som gått för en krona...

#2 - - Anki:

Jag är ganska dålig på att sälja saker jag med det blir liksom aldrig av. Lycka till med träningen med...Kram

#3 - - Nina:

Det låter som en företagsam söndag för dig! :)



Sv: Var en bra idé att lämna laptopen hemma. Utkylda hus som endast värmdes upp med brasved, vilket hjälpte föga, eftersom alla barnen verkar ha svängdörr hemma! Ha, ha!

#4 - - Ama de casa:

Över tre veckor sen du tränade? Pfft! Det var väl inget? Jag har inte tränat på det här millenniet :-D

#5 - - Lotta:

Så bra att du kommer igång med din träning igen, det är bara att se framåt. Bättre idag än aldrig. Hoppas det kändes bra efteråt.

Lycka till med försäljningen!

ha en bra söndagskväll :-)

#6 - - soffie:

hoppas det blir jättebra på träningen å du får något sålt på auktionerna.

kram

#7 - - Ann Catrine:

Lycka till med auktionerna!



Ha en alldeles förträffligt trevlig avslutning på helgen!

Upp