är det någon som testat?....

Jag undrar om det är någon som har testat dessa produkter? Min ena dotter vill så gärna prova dessa för hon tycker att de verkar så bra och just nu funderar jag på om jag ska beställa det till henne. Därav frågan om någon av er har testat detta.

Allmänt | |
#1 - - maria:

nopp dem har jag inte testat..hoppas du får hjälp på vägen :)



ha en go dag !

kramen

#2 - - Sand mellan tårna:

Inte jag men googla så kommer det säkert upp om inte nåt stort test från t ex nåt konsumentverk så ifa i nåt forum där folk skrivit om det. Brukar jag göra när jag vill läsa om något jag inte testat.

#3 - - Carina:

Nä, jag har inte testat dessa produkter. Kanske det går att beställa små prover, så att hon får känna sig för. Inte så kul om man köper dyra produkter som man sedan inte är nöjd med...

Godmorgon!

#4 - - J:son:

Kan inte heller hjälpa till här med råd....):



Är en sån där tråkig "apoteksprodukteranvändare"....Haha!



Ha en fin dag!

Kram, J:son

#5 - - emelie:

http://theoutfitclub.blogg.se/2010/september/utkast-sept-7-2010.html hon använder, och hon skulle inte använda de om de var dåliga ;)

#6 - - Helene:

Hej !!

Nej dom har vi inte testat här hemma !!

Om du testar så kan du ju tipsa om sen om dom var bra.

Ha en fin tisdag.

Kram Helene.

#7 - - Daniel:

Tyvärr, tror inte de finns sådana i doris kiosk i finnbyn

Upp