det måste hända något nytt här....

Just nu är det väldigt mycket tjat om Arkeologi här, snart kommer det bli tjat om även andra ämnen då det verkar som om jag får börja den andra kursen.

Men alltså något mer vill ni väl läsa om. Ska jag kanske göra som alla tonåringar och ha en frågestund? Skriv en fråga till mig, vad som helst (nästan) så ska jag sen samla ihop alla frågor (om jag får några) och svara så sanningsenligt som jag bara kan. Ska vi säga att jag har öppet för frågor till och med söndag kl:20.00 kanske....

Så har ni en fråga som ni vill ställa till mig, gör det här under i kommentaren så svarar jag så gott jag bara kan. Ni kan alltså ställa frågan i kommentarsfältet fram till och med 12/9-10 kl:20.00. Så nu leker vi tonåringar en stund tycker jag :)


bild: google
Allmänt | |
#1 - - Sand mellan tårna:

Hm? En fråga...har ingen särskild just nu men eftersom vi leker tonåringar frågar jag..."vilket är din favoritmat?" ;)



#2 - - Ninni:

Hihi hjälp vad ska jag fråga då måntro??



Nää kommer inte på nåt så här på morgonkvisten, önskar dig en härlig dag, kramen

#3 - - Carina:

Oj, hjärngympa så här direkt på morgonen :)

Hmm...få se...jo jag undrar om du är arbetslös och ska plugga därför eller bara för kul eller vad?

Du kanske har skrivit varför men jag har ju inte följt din blogg så länge....

Godmorgon!

#4 - - Annci:

God morgon!



Jag har två frågor - hur går det med Viktväktarna? Blir du sämre i kroppen under vinterhalvåret då det är kallare?



Önskar f.ö. en BRA dag!

#5 - - maria:

vilken cool grej :) en frågestund..jag vill fråga vad det är för sjukdom ? eller besvär du har ?

vore roligt att träffa dig eftersom vi bor så nära varann :)



vi slår upp portarna i telefonplan i januari :)



kram

#6 - - Helene:

VA KUL = ))

Vad ska jag fråga...

Samlar du på något ??

Favorit-sak ( något du inte klarar dig utan ) ??

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#7 - - Agneta:

oj, måste tänka efter en stund



Bästa minnet ifrån semestrar?

Då gjorde du bort dig?

Om du fått bestämma i Sverige för en dag, hade du ändrat på något då?

#8 - - Lotta:

Vilken kul ide! Då undrar jag vad du gillar för någon musik?

kram

#9 - - Kristina:

Kul grej!



1. Vilka är dina tre bästa egenskaper?

2. Vilka är dina tre sämsta egenskaper?

#10 - - Aggie:

Vilken färg på ögonen har du?

Vilken färg på håret har du?

Har du långt eller kort hår?

Kram

#11 - - Lejonkvinnan:

Kul grej :) Jag ska ställa en mycket personlig fråga:



Jag vill läsa om hur du blev friad till eller om det var du som friade, och sedan hur bröllopet var och gärna lite bilder till det ;)



Kram

#12 - - Helene:

Ville bara önska en fin helg och så var jag nyfiken på om du hade börjat svara på frågorna än = ))

Ha det gott !!

Kram Helene.

#13 - - Lena N:

Tjoho... Vad jag fick tänka till....vad frågar man egentligen... Men jag fick själv en fråga som jag tyckte va knepig häromsistens.

Vad är den första/enda sak du skulle rädda om det brann? (Förutom barn o familj)

#14 - - Daniel:

Om du e ledsen & nere, vad gör du för att pigga upp dej?

#15 - - Dansbandsfrun:

ok, då kör vi;

* Om du bara fick läsa EN enda blogg, vilken skulle du välja?



* Om du vann 3 miljoner, vad skulle du göra med pengarna?



* Har du träffat eller umgås du med någonannan bloggare/bloggerska i verkligheten?



kram

#16 - - Ama de casa:

Åh! Jag har ju varit ute på resande fot och haft lite dåligt med uppkoppling, så jag missade hela detta...



Det var kul att se alla frågor och dina svar.



jag har en liten undran:

- Hur hamnade du just på min blogg, och vad får dig att komma tillbaka?



Jäpp. En egofråga (från min sida alltsä) :-)

Upp