friskt vågat hälften vunnet....

Ja vad säger man,friskt vågat hälften vunnet, eller.

Nu har jag hittat en utbildning på heltid, 100%, som heter Samtid och Kulturarv som verkar jätteintressant, den vill jag gå. Tyvärr hittar jag ingen information om den går även VT 2011, så jag har lagt in en sen anmälan på den istället och även mailat expeditionen som har hand om utbildningen. Hjälp vad läskigt och spännande. Nu är det väl bara att vänta och se vad som händer, kommer jag in så kommer jag in liksom, annars så går jag så klart kvar på Arkeologi A. Men skulle jag komma in så hoppar jag av Arkeologi A, för i denna heltidsutbildning så finns Arkeologi med som ämne, plus Historia, Etnologi, Idéhistoria och Konstvetenskap. Men hjälp det är ju bara roliga och spännande ämnen. Så nu kan ni väl hålla tummarna för mig, antingen att jag kommer in på min sena anmälan eller att dom håller kursen även VT 2011.

Ja men visst, ska jag nu plugga så ska jag! Allt eller inget liksom....
utbildning | |
#1 - - Carina:

Jag håller tummar och tår att du kommer in på den önskade utbildningen :)

Kram och lycka till!

#2 - - Pia:

Jag håller tummarna för att du kommer in!!!!



Tack för dina fina ord om bilderna.. Jag blev väldigt glad!! :o)



Kram!

#3 - - Agneta:

självfallet håller jag alla tummar o tår jag har! Hoppas att de tar in sena anmälningar med...

#4 - - maria:

vad spännande :)

jag håller alla tummar och tår :)



ha en fin kväll !

#5 - - soffie:

hoppas du kommer in nu verkar ju va en mycket intressant kurs,

kram

Upp