ja jag kom iväg...

Ja jag kom iväg till gymmet och nu är jag grymt nöjd, nu kan jag slappa i soffan och äta lördagsgott med lite bättre samvete. Lördagsmiddagen idag blev en av familjens favoriträtter, kycklingenchiladas efter viktväktarnas recept, fast jag utesluter mini cremefraichen i såsen och har gräddfil bredvid istället. Så det blev en mycket uppskattad måltid idag.

Jag cyklade 1 mil, promenerade 20 minuter på löpbandet och körde sen mina pilatesbollsövningar. Och stretchade såklart. Sen gick jag till och från gymmet också, gör alltid det, ca:5 minuter båda hållen.

Nu ska jag välja ut en ny bok ur bokhyllan och lägga mig i soffan och läsa. Trevlig lördag till er alla.


utanför ett café i Egypten. Foto: Jens Heidling
Vikt och motion | |
#1 - - Lena:

Herrejösses, vad du är hurtig människa! Duktig du är!! :)



Hoppas allt är gott med Er.

Kramar.

#2 - - Sand mellan tårna:

Äntligen kom jag in på din blogg efter 5 försök. Duktig du är som tränar. Jag va väldigt aktiv när jag va yngre och ja, lite äldre oxå;)Idrottade mycket och gick t om en idrottslinje efter gymnasiet. Sen vet jag inte vad som hände. Blev nog allergisk mot träning;)

#3 - - Agneta:

då kan du ligga där och läsa med gott samvete, du som varit så duktig och varit på träning. Jag måste ta tag i mitt tränande oxå, detta håller ju inte!

Ha nu en härlig lördagskväll!

#4 - - messan:

Vad du är duktig! jag har bara gått promenader för jag har sån hosta just nu men snart ska jag gå in i yogasalen igen och det längtar jag så efter.

kram

#5 - - Svorskan:

Då kan du känna dig nöjd med dig själv, bra jobbat!!

Sv: Vinet är egentligen jättegott, det är bara jag som inte känner för det. :D

#6 - - Ama de casa:

Duktigt jobbat! Det är skitsvårt ibland att komma iväg till gymmet. Jag har inte lyckats med det på det här millenniet i alla fall :-)

Upp