kom precis på en sak....

Jag kom precis på att det idag är den sista september...Men vart har alla dagarna tagit vägen? September har liksom bara rusat förbi!!!


Mårten Trotzigs gränd. Foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Gun:

Ja, otroligt att det är Oktober imorgon!

Den där gränden skulle jag fota för ett tag sedan, men vi hittade den inte! Och inte frågade vi någon heller, dumma vi! :D

#2 - - Svorskan:

Jepp, precis som sommarmånaderna. De också bara försvann så där. :)

#3 - - Ann Catrine:

Swissschhh, så blev det helt plötsligt oktober!

Hur gick det till?!?



Nä, man kan inte göra annat än att hålla i hatten och hänga med ;-)



(snart advent...)



Nattinatti//Kram

#4 - - Emilia:

Jaa du det kan man undra.. usch!!

Kram

#5 - - Lotta:

Vilka fina bilder i ditt förra inlägg.

Håller tummarna för att din tenta var till belåtenhet för de som sätter betygen.

Jag kan inte heller förstå vart alla septemberdagar tagit vägen.

1 oktober om ett par timmar, redan!

Kram

#6 - - Agneta:

ja du, det är precis det jag funderat på ikväll fast jag undrade lite över hur snabbt till o med dagarna går! O att det är oktober imorgon är ju helt sanslöst, satt ju nyss i solstolen!

#7 - - Malde:

Tiden går fort när man har roligt!

:-D

Kramar

#8 - - Fina Frun:

blink! så var månaden förbi...

#9 - - J:son:

Och här kommer jag inhoppandes!

Med OKTOBER alldeles färsk!!



Inte ens tre månader till Jul nu!

Och snart slår björkarna ut, och svalorna flyttar hit igen, och fluglort på lampskärmen i köket och .....



Tick, tack...tiden går. Och det är LIVET som håller på!?



Huvva.....lugn & fin nu!

Inte sååå fort!



Kram på Dej och ha en fin första oktober!

J:son

#10 - - Sand mellan tårna:

Ja å snart är det jul :-)

#11 - - Barnens Hjältar:

Hittade en sida där jag kunde ladda upp pdf-filen så den finns på bloggen nu :-)

Tack för du ville läsa :-)

#12 - - Dansbandsfrun:

japp, nyss var det sommar o grillkvällar... Nu tänder man ljus o går o småhuttrar...

Suck ;)

Upp