besöksfeber på högskolan...

Idag är det säkert besöksfeber på Södertörns högskola. Dalai Lama ska nämligen komma dit och ha en föreläsning. Nej jag ska inte gå på den föreläsningen, jag har inte ens försökt få biljett, men man kan titta på den via storbildstv inne på biblioteket om man vill och får plats. Det lär vara lite smått hysteriskt där kan jag tänka mig. Under den sista veckan har det byggts och fixats. Jag tar med min lilla kamera idag så kanske ni kan få se bilder på tillfixet sen. Buddhafigurer och liknande har blivit uppställda lite varstans i hela högskolan.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos en klasskamrat, det blir säkert mycket trevligt.

utbildning | |
#1 - - Camilla:

Oj...jag kan tänka mig att det kommer att bli en del folk där.

Spännande!

Och du...ha det SÅÅÅÅÅ kul i kväll.

Kram på dig!

#2 - - soffie:

va spännande för alla som vill göra ett besök där på skolan men det blir alltid så himla mycket folk,ha det roligt på inflyttningsfesten,

kram

#3 - - Lotta:

Så spännande, där skulle jag gärna velat vara. Vilken dag idag, solen skiner på en klarblå himmel efter en isig natt. Blommorna nickar lite idag.

Ha en bra dag!

Kram

#4 - - lovisa:

alltbra?:D

#5 - - Husfrun:

Intressant ändå även om jag förstår att du inte ger dig in i trängseln.

Kram.

#6 - - Åsa:

Oj, vilken grej! Kan tänka mig att det blir smått hysteriskt.

#7 - - Anonym:

Oj.. det var grejer det... ha det riktigt kul ikväll!



Kati

#8 - - Ama de casa:

Coolt att självaste dalai Lama kom dit! Kul ni kunde titta på storbilds-tv :-)

Upp