jag har svårt för att sätta en gräns...

När det handlar om att handla godis till påskägg så har jag väldigt svårt att hitta en gräns. Jag lyckas alltid få godis över som jag måste hälla upp i en skål, så blev det även detta år. Men detta år packas ett extra ägg, äldsta dotterns pojkvän ska såklart få ett också, men ändå lyckades jag köpa för mycket godis. Det var till och med så mycket för mycket att jag lyckades fylla ett påskägg till mig själv. Jag vet inte om jag varje år gör detta med flit eller om det liksom går av bara farten när godiset är så billigt så här innan påsk. Men samma visa varje år...


här har vi då början på fyllandet av påskägg, fem påskägg har jag här...

som ni ser så förökade sig äggen och blev ett påskigt ägg också, det blev sex påskägg... märkligt...
foton:jag
mat | |
#1 - - Fnulan:

Gud vad tråkigt att det blir godis över!!!

Men lammstek... mmmmmmmmmmm och cheescake!! mmmmmmmmmmmmmm

#2 - - Nett:

Jag är likadan, när det gäller mat och godis och mycket mycket mera.. men allt går åt till slut ändå :) Kram

#3 - - Ann Catrine:

Just nu känner jag mig så himla less på både godis och på mat!

Vet inte om det är förkylningen...

Håller på att koka bantarsoppan, dvs en massa lök,

vitkål, morötter m m.

Det får bli min melodi ett tag ;-)



Fortsatt trevlig Påsk raring!!

Upp