nu går jag nog och sover...

Idag har det som sagt varit en mycket trött dag, jag har främst uppehållit mig i soffan - sovande eller läsandes. Imorgon ska jag se om jag orkar lägga in lite boktips här. Jag har läst några väldigt bra böcker på sista tiden som jag inte har skrivit om. Nu ska jag krypa ner i sängen och se om jag orkar läsa lite i den nya boken som jag påbörjade idag, Karin Alvtegens nya: En sannolik historia. Jag har läst Kristina Olssons två nya böcker: Tusenskönor och Änglavakter. Dom var mycket bra, precis i samma klass som hennes debutbok Askungar, som jag läste för något år sedan.


foto:jag
bokrecesioner | |
#1 - - Diana:

Oj vad du slukat böcker! Själv är jag periodare och nu var det länge sedan.



Sv: Jag dricker cola light dygnet runt... tyvärr.

#2 - - Fnulan:

Åååå vill med läsa!!!!!! Vad som helst men ngt JAG valt!!!

#3 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej och god fortsättning på Påsken !

Oj vad Du hinner läsa böcker, säger som Diana jag är periodare.Fast det var nog ett par år sedan nu.Har köpt upp mig på pocketböcker från Pocketsmart.Så om det kniper finns det att läsa.Har även 4 delar om Grottbjörnens folk som jag skulle läst för 7 år sedan, men ej blivit av.



Jag som sträckläste bok efter bok förr.

Men så kom datorn i min väg och då blev böckerna stående olästa.

Den som spar den har.



Kram Mi

#4 - - Camilla:

Jag har kommit in i en svacka nu då jag inte läser.

Men jag kommer att få tillbaka lusten. Det vet jag :)

Hoppas att du haft en toppen helg.

Kram på dig!

#5 - - Barnens Hjältar:

Jag vill gärna kunna läsa jag med men jag har såna ruggiga koncentrationssvårigheter (ADHD:n) så nu när jag nte äter medicinerna så är det bara att glömma :P

Får ta tag i det senare ;-)

Tack, ja storebror är så förälskad i sin lilla bebissyster :-)

#6 - - Trolda:

Jag gillar också att läsa men det blir väldigt lite av den varan just nu...jag är glad om jag hinner med att läsa en inredningstidning iallafall "mellan blöjbytena"...;-)



Trolda - hoppas du är piggare idag - kram! =D

#7 - - Paula:

Godmorgon! Sv; Seminologen är den person som seminerar en ko som är brunstig. Så att kon blir dräktig.....

HA en bra dag! Kramar

#8 - - Ann Catrine:

Goförmidda!

Måste nog läsa Olssons senaste jag också..

Hoppas du är piggare idag!

(själv tror jag ska försöka gå en kort promenad,

det har varit 4 inomhusdagar nu, i detta väder,

får vara slut på det)!



Kram!

#9 - - Ama de casa:

Alltid trevligt med boktips - jag har aldrig läst nåt av Kristina Olsson, måste nog kolla in hennes böcker :-)

#10 - - Fnulan:

Men hjärtat du har verkat trött på sistonde.. är du som jag slut av skolan? Blääää SOMMARLOV!!!

#11 - - petra S:

Jag har också haft en sån där dag, har läst lite surfat lite sovit lite kollat på grease på teven. men nu får jag nog ta och ta tag i hemmet här, jobbevecka framför mig juu!! ha det bra!

#12 - - Lotta:

Lästips är alltid kul att få till sig att ha på lager när boksuget kommer över mig. Hoppas du fått vila dig och samlat krafter.

Sol skiner, men det är kallt på natten.

Kram

#13 - - soffie:

härligt då man fastnar i böckernas värld,ska bli spännande att se vad du har läst,

kramen

#14 - - Åsa:

sv: EXAKT!! jag fattar inte hur han kan få vara med! Han KAN ju redan leda en kör!!!! Bra protesterat!

#15 - - Kristina:

Vad bra att du skrev om Änglavakter, visste inte att den har kommit ut! Gick in på biblioteket och reserverade den nu - det är lååång kö.

#16 - - Ann Catrine:

Gick inte att kommentera boktipsinlägget ovan,

så jag gör det här istället..

Jag gav den en 5:a jag också!

Vi har nog samma boksmak,

och därför säger jag, - bry dig inte om att

försöka läsa Dödgrävarens Dotter igen... ;-)



Nattinatti vännen!

Upp