"redovisningen" gick bra...

Redovisningen av grupparbetet igår gick bättre än förväntat. Det hölls på en bra nivå och alla i min grupp hade gjort ungefär lika mycket, så vi fick ihop svaren på alla 7 frågorna. Till vår förtjusning så fick vi igår reda på hur den examinerande gruppredovisningen ska gå till och även vad vi enskilt ska skicka in. Så nu känns det som om vi har lite koll igen på vad vi ska göra framöver. Gruppredovisningen ska handla om hur vi skulle tänka oss en muséeutställning med temat: tredje identiteten. Det kan bli mycket roligt att jobba med tror jag. Jag ser faktiskt fram emot detta grupparbete, snacka om att skolstudierna går upp och ner. Men den här gången ska vi få all information om gruppsammansättning och arbete innan påsk och sedan kan man då i lugn och ro söka efter information var och en för sig under påsken och även

Filmen : Mina eftermiddagar med Marguritte, var verkligen en underbar film. Jag grät, skrattade och log mig igenom hela filmen. Den var så fin, med många olika bottnar. När den här släpps på DVD så kommer jag absolut att köpa den.

Sedan gick mamma och jag och åt mat på Jimmys Steakhouse. Mycket gott kött och tillbehör. Vi han prata en hel del, vilket vi verkligen behövde båda två. Tänk vad mycket man kan prata med sin mamma om, det är verkligen skönt att ha en mamma.

bild lånad från google
Nöje | |
#1 - - carina:

Kul att det gick bra!

Visst känner man sig stolt? :)

Ha en fin dag!

Kramen♥

#2 - - Husfrun:

Härligt att redovisningen gick så bra :)

Kram.

#3 - - Barnens Hjältar:

Vad skönt att det gick bra :-)



Jag testköpte fem blöjor för att se hur smidigt det var. Nu när jag insett att det är väldigt smidigt har jag beställt tio till. Innan de har kommit så använder vi vanliga också eftersom vi inte hinner tvätta de fem vi har emellan varven men så fort de andra tygblöjorna kommer skall vi bara använda dem.



Ha en finfin dag!

#4 - - Kristina:

Å, saknar Jimmys. Först bodde vi i närheten av Tjärhovsgatan så då var Jimmys "vårt" ställe, sedan flyttade vi till Hammarby sjöstad och då öppnade han ju även där!

#5 - - Diana:

Jimmys har jag aldrig hört talas om, coolt att man kan lägga till en massa på sin meny!

Skoj att det känns bra i skolan nu! Det blir lite lättare att få saker gjorda då.

#6 - - Anonym:

Kul att det gick bra.... tittade på filmens trailer... den verkar härlig!



Ha det gott i vårsommaren!



Kati

#7 - - petra S:

Kuall att dety gick bra! alltid skoj när det funkar i skolan!!!

Sv: bilden är från staden Petra i Jordanien, en alldeles fantastisk stad som är uthuggen direkt i bergen! Makalöst vacker!!

#8 - - Fnulan:

Jag är en så dålig bloggvän för tillfället... jag hinner inte med ngt.. FÖRLÅT!! Mkt i skolan och mkt hemma!

VA skönt att det gick bra med grupparbetet! Vi har också det just nu i Rekrytering och Urval. Det är skoj men ganska krävande!



Puss på dig söta!

#9 - - Nett:

Låter som en film för mig :) Kram

#10 - - ♥ Carina ♥:

Vad skönt att redovisningen gick bra.

Ungefär som du upplevde den där filmen upplevde jag "Hur många lingon finns det i världen"

Har du sett den filmen? Om inte, så rekomenderar jag den :)

Kram

#11 - - Ragnvi:

Skönt att läsa om redovisningen! Och om dig o din mamma! Min har varit borta i många år nu...och idag skulle svärmor ha fyllt år...saknaden efter dessa tar aldrig slut!

Kramen!

Ragnvi

#12 - - Aggie:

Härligt när det går bra! Det är du värd. Och bra med konsolidering under påsken. Ha det riktigt gott!

Agneta kram

#13 - - soffie:

grattis till att det gick bra .Va mysigt att gå ut å äta å bara prata med varann.Alltid när jag träffar min mamma så är ju barnen med,ska se till att vi får en tid bara hon och jag,

tack för filmtips

#14 - - Sussi:

Kul att du känner sån glädje inför grupparbetet. En annan skulle nog inte göra det, är fortfarande skoltrött även fast jag inte pluggat på många år..



Filken lät helt underbar på din beskrivning. Den måste jag se :)

#15 - - Helene:

Va skönt att det gick bra = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

#16 - - inger stark:

Ja, det var en helt fantastiskt ljuvlig film. Älskade den! Vi hade så mysigt kära dottern min, snart igen!

#17 - - Marie:

Härligt att allt gick bra, skönt att ni vet hur ni ska lägga upp resten också!

Den filmen måste jag ha missat totalt, verkar vara väl värd att se.

Ser på "tabellen" längst upp att du gått ner tre kilo, bra jobbat:)

Kram♥

#18 - - Mona:

Vill önska dig en trevlig dag!!

Roligt att det gick bra för dig.

Ha de bäst!

#19 - - Agneta:

kul att det gick bra för er och att ni nu börjar få lite koll på hur det är tänkt i framtiden med.

Visst är det skönt att ha en mamma nu, man uppskattade det inte lika mkt förr som nu..eller jo, menm på ett annat sätt nu!

#20 - - Susanne P:

Vad skönt att redovisningen gick bra.

Att få äta en riktg god köttbit med någon man tycker om är lycka!

Kram

Upp