boktips...

I tisdags började jag på en helt underbar bok.
Niceville av Katheryn Stockett.
3 starka kvinnor i den Amerikanska södern på 60-talet.

Jag är helt såld på den, redan efter halva boken känns det som om jag kan ge den 5 av 5 möjliga.
En riktigt bra bok som griper tag direkt från fösta början.
Har du inte läst den så rekomenderar jag dig/er verkligen att göra det...


foto:jag

Jag måste nog ta med mig mamma och se filmen sen när jag har läst ut boken och mår bättre i halsen.
bokrecesioner | |
#1 - - Nett:

KJänner inte igen titeln, är dte något som går på bio nu ? Jo jag fick mig tillräckligt sömn för att orka med en natt till på jobbet :) Men det var otroligt skönt att komma igång och jobba igen. Kram

#2 - - Ulrika:

Hej!

Hur är det med dig? Hoppas smärtan efter op snart minskar och att du slipper halsflussar sedan.

Det är jobbigt med halsoperationer, har fortfarande min senaste i färskt minne. Jag har hört att det är smärtsamt att ta bort mandlarna. Måste vara ännu värre för dig eftersom de fick bråka mer med dig.

Vad är det för bok? Jag ser ingen titel eller författare någonstans. Du kanske har en bild på boken?

tänker på dig.

Varma kramar

#3 - - Ninni:

Härligt med boktips! Skönt att OP gick bra, antar att det är gôtt att vara hemma.



Du får se det som en bantningskur att du inte kan äta..hihi.

Isglass är gott..synd att en sort inte gick ner.



Ja du ang mina gallstenar..börjar bli jäkligt jobbigt det här.

Men jag hoppas hoppas att det snart ska vara över.

Kram kram

#4 - - Johanna:

Vad handlar boken om?

#5 - - Diana:

Lät spännande, vad handlar den om?

#6 - - Johanna:

Lätt hänt! :) kram

#7 - - ♥ Carina ♥:

Skönt att operationen gick bra. Trist bara att du ska ha ont. Inget trevligt bantningssätt direkt ;)

Hoppas det går över snabbt!

Går den där filmen på bio nu?

Kram

#8 - - Ulrika:

Tack! Nu har jag beställt hem den. :)

Stor kram

#9 - - REBECCA:

fin blogg :) lust att göra ett bloglovin byte? kram

#10 - - maria:

Den boken låter intressant :)

Går den på bio ?



Sv, Amanda börjar 2:an på måndag och hon fortsätter i Hästhagsskolan...



Var rädd om dig fina du <3

Kramar Maria

#11 - - soffie:

tack för boktips den verkar jättebra!!

måste kolla efter den,hoppas du fåt tidej lite mat idag kramen

#12 - - Susanne P:

Så skönt att höra att operationen gick bra.

När man får tag i en bok aom man blir helt uppslukad av från början så är det så härligt att bara läsa vidare. Man har nästan inte tid med annat.

Kram

#13 - - engelsson:

Hehej..engelsson kikar in i förbifarten.. Mitt första besök hos dig.. o när jag såg vad du läser så måste jag nicka bifall av full kraft.. Jag har hunnit så långt att Skeeter fått Abilene att gå med på o bli intervjuad..o jag vill bara läsa vidare..men snålar lite..den får gärna räcka riktigt länge.. ha EN BRA DAG

#14 - - engelsson:

Filmen..finns den som FILM..tänk det hade jag helt bommat..tack snälla för de infon..nu vet jag vad jag ska se på bio

#15 - - Ama de casa:

Jag har köpt boken men inte hunnit börja på den än :-)

#16 - - Pumita:

Läste den på ett par dagar! Men filmen... vet inte om jag vågar se den för jag har redan alla bilderna i huvudet. :)

#17 - - Helena:

Jag läser den också nu men som ljudbok.

Underbar.=)

Upp