handlat inför...

Nu har jag varit ner och handlat inför kommande konvalescens efter operationen. Vis av tidigare erfarenhet så vet jag att barnmat, puréer och kräm fungerar bra liksom glass. Lite tidningar att fördriva tiden med är också bra, det brukar alltid bli väntan inför operationen och sedan efter är det skönt att bara ligga och läsa lite tidningar och lösa lite korsord. Och salivstimulerande munspray, smärtstillande sugtabletter och salivstimulerande sugtabletter är också ett måste. Eftersom jag fyller år på måndag så har jag önskat mig lite bra böcker, isglass i massor och Strepsils i olika smaker. Jag klarar nog även smärtan efter denna operation...


barnmat, puréer, krämer och lite nya tidningar. foto:jag


lite smärtlindring och smörjning är alltid bra efter en operation av halsen. foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Bra att du har förberett dig! Håller tummarna för att allt kommer gå bra och bli så smärtfritt som möjligt efter operationen.



Kram vännen

#2 - - Agneta:

ser ut som om du täckt upp allt inför veckan som kommer. Önskar lycka till inför op och håller även jag tummarna!

kram

#3 - - matts jansson:

lycka till

#4 - - Ninni:

Vad är det för OP du ska göra..nåt med halsen förstår jag=)



Ha det gott..kramen

#5 - - Ninni:

Grattis i förskott förresten=)

#6 - - Lena:

Lycka till! Bra att vara förberedd, alltid bra när man vet vad som väntar :) Kram

#7 - - Husfrun:

Det är bra att bunkra upp. Lycka till nu och hoppas att du inte får alltför ont.

#8 - - Maya:

Jag kan inte hitta vad du ska bli opererad för.. men du verkar verkligen beredd :) Har du gjort det innan?

Lycka till och krya på dig i rasande fart!

Upp