imorgon får vi svar....

Imorgon kanske många års funderande, tänkande och oro får sina förklaringar och svar. Kanske får vi veta imorgon hur vi på bästa sett ska kunna fixa detta - hur vi ska lyckas få detta att fungera bra. Tips, idéer och råd kanske kommer också - ja jag hoppas det i alla fall. För ibland är livet inte lätt att leva och man kan behöva lite hjälp på traven för att få ut det bästa möjliga utav livet. Det hoppas jag att vi ska få imorgon och svar på våra frågor.

Kanske kan jag imorgon återkomma med svaret och vad detta egentligen handlar om - kanske inte. Det är inte upp till mig att bestämma.


Men jag bjuder på en bild på hela familjen, detta måste vara julafton år 2000 :)
livet | |
#1 - - Ninni:

Härligt att få ett svar...då kan man utgå från det.



Stor kram

#2 - - Ama de casa:

Hoppas det blir ett BRA svar vad det nu än handlar om.

#3 - - soffie:

oj det lät jobbigt men hoppas nu att ni får hjälp och svar på allt, kramen å vilken fin bild

#4 - - Maya:

Åhh vad kryptiskt det där var :)

Men livet är otroligt, det ger och det tar... inget ting är omöjligt.

Vi står vid vägval och fattar beslut, vi får ta emot fakta som vi får försöka smälta och bena upp!

Livet är inte alltid lätt! Men att få svar kan underlätta så mycket, jag hoppas det ger er vad ni behöver.

Kram fina du!



#5 - - Vuxenmamman:

Bättre att veta än att ana gissar jag!

KRAM

#6 - - Trolda:

Fina Familjen - HÄRLIGT! =D Hoppas ni får de svar ni vill ha! :)



Trolda - kramar =D

#7 - - Agneta:

jag hoppas innnerligt att ni får de svar och den hjälp o det stöd ni eftersöker! Ibland är det tufft att få svar, men det kan komma så mkt bra ur det med och framförallt så är det skönt att bara veta!

Trycker tummarna för dig och din familj!

kram

#8 - - maria:

Hoppas på bra svar i morgon...gissar på vad det ungefär handlar om och du vet var jag finns <3



Kramar

#9 - - Fnulan:

Vad det än är så tror jag på dig.... du klarar allt

#10 - - carina:

Vilket fin kort på familjen :)

Kramen vännen♥

#11 - - Linda aka Javamorsan:

Ja oavsett vad det handlar om hoppas jag ni får dom svar ni behöver och att allt blir bra :)



Vilken fin familj ni är :) Kram

#12 - - Lejonkvinnan:

Vad det än är så hoppas jag att det går bra!

Härligt kort!

Kram

#13 - - Barnens Hjältar:

Hur gick det? Känner ni er nöjda med svaret?

Upp