real-life...

Så var det dags för real-life igen hos Yohanna och denna omgångs tema är: årets prestation.

Min prestation i år är att ha klarat av ett år på högskolan med bra betyg och att kursen i Arkeologi A snart är avslutad, Arkeologi B startar några veckor in i januari.
Det är nog den prestation som jag är mest stolt över.




ett axplock av alla tentor som jag suttit med under det gångna året...
alla foton är tagna utav mig.

Vill ni se fler real-life så kikar ni in hos Yohanna.
real-life | |
#1 - - Martina:

Det är stort att klara av ett år på högskolan i "vuxen" ålder!! Heja!

#2 - - vuxenmamman:

Bra kämpat!!!!!

KRAM

#3 - - Yohanna i Las Palmas:

Kalas!

Visst har vi varit duktiga ALLIHOPA.

Återkommer med sammanställningen.



Hälsningar

Yohanna

#4 - - Barnens Hjältar:

Ja det är verkligen en prestation det där :-)

#5 - - Anonym:

Härligt kämpat vännen :)

Kramen♥ god fortsättning

#6 - - Ninni:

Bra presterat verkligen!!



Mmm va goo din kalkon såg ut..vi brukar äta det på Julafton, men så blev det inte i år. Vi funderar på det på trettondgagsafton då vi ska ha gäster.

Det är ju såå ljuvligt gott. Kram

#7 - - Ingrid:

Vet inte om jag klarat av plugga igen, men du är ju lite yngre ;) Duktigt!!

Har gjort kalkon på Juldagen två år i rad men i år hoppade vi över. firade LilleJul istället1

#8 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Stor kram till dig min "medkämpe" i skolan :)

#9 - - Agneta:

jag tycker att det är en STOR prestation att ta tag i pluggandet och lyckas så bra som du gör! Jag hade nog aldrig orkat!

#10 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu ligger sammanställningen ute. Så mycket fint!



http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/sammanstallning-arets-prestation.html



Tack för att du var med och jag hoppas att du hänger på fler gånger. Får fundera på hur det blir nästa år.



Hälsningar och ett gott nytt år.

Yohanna

Upp