tävling hos tjejmorsan...

Fina Tjejmorsan har en tävling inne hos sig - man kan vinna en säck med julgodis.
Och som ni alla vet ÄLSKAR jag godis.
Jag kan inte leva utan godis....

Så självklart är jag med och tävlar och hoppas på tur denna gång.
(kanske har jag lite för stor tur med kärleken för att kunna ha tur i tävlingar - har ju varit gift i snart 18 år)
men jag håller tummarna för mig själv i denna tävling - detta är något som verkligen skulle passa bra precis lagom till julafton hemma hos oss!



Om jag skulle ha turen att vinna denna välfyllda godissäck så skulle jag självklart dela innehåller med min älskade familj.

Vill du också vara med och tävla så kikar du in hos Tjejmorsan och tävlar du med....
Tävling | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Lycka till!

Själv gör jag allt för att undvika godis :P

#2 - - Ama de casa:

Håller tummarna för dig :-)

#3 - - soffie:

hppas nu att du vinner, å guuu va snyggt du gjort i bloggen kramen

#4 - - Celine Naminah:

Ahh!! Här har det allt blivit lite juligaere sedan sist jag tittade in. =)



sv - Mmm.. det går framåt i varje fall även fast vi ännu inte fått veta. Hur går det för er då?

Upp