tävling hos Yohanna...

Yohanna har utlyst en tävling och man kan vinna choklad.
Och som ni redan vet så är jag tokig i godis och choklad så självklart hänger jag på den här tävlingen.



Yohanna vill ha stiltips.
Och det enda tipset som jag egentligen kan ge är: var dig själv (och skit i andra)

Om man kär sig i det man trivs i så kommer det synas på din hållning och det märks om man trivs i sina kläder eller ej. Försöker man sig på en stil som man inte riktigt trivs i så syns det direkt.
Så sminka dig (eller sminka dig inte) och klä dig precis som du vill och som du trivs.

Vill ni vara med och tävla så går ni in till Yohanna och ger henne stiltips.



Tävling | |
#1 - - Susanne P:

Det var ett väldigt bra tips!

Och choklad är ju bara så gott... ;)

Lycka till!

Kram

#2 - - Lotta:

Mycket kloka ord och vem älskar inte choklad, mmmmmmmmmmmmm :-)



Kram

#3 - - carola:

Tack snälla jag blev sååå nöjd. Har aldrig varit så ljus förr, bara att börja spara till nästa sväng.



Chokland, mums där ska jag kolla in

#4 - - Yohanna i Las Palmas:

Kalasbra!

Jag lägger till dig i listan över de tävlande.



Hälsningar

Yohanna

Upp