tio saker jag vill göra innan jag dör...-dag:20...

Tio saker jag vill göra innan jag dör:

1 - Vara med om en stor arkeologisk utgrävning (eller okej gärna fler än en).

2 - Försöka mig på det där med körkort igen och kanske lyckas den här gången...

3 - Ha ett boende i t.ex Spanien som vi (maken och jag) kan bo i på vinterhalvåret.

4 - Vinna en miljon eller två eller flera...

5 - Få bli mormor gärna gånger * fler! Många härliga barnbarn vill jag ha <3

6 - Se pyramiderna och allt annat sevärt i Egypten (behöver alltså en resa dit igen - snart).

7 - Vara med om en arkeologisk utgrävning utomlands. Tänk så läckert att få vara med och gräva i t.ex, Mexiko, Egypten, Grekland, Spanien eller vart som helst...

8 - Få mer tid för mig själv och min hälsa. Måste bli bättre på att ta hand om mig själv - helst typ nu direkt.

9 - Bli gammal med min man. Tänk att sitta där som gråhåriga 80-åringar och ha levt hela livet ihop.

10 - Lyckas få jobb sedan som Arkeolog såklart!


foto taget av Erika Heidling


julkalender | |
#1 - - vuxenmamman:

Håller tummarna för att det ska slå in! Allt är möjligt. KRAM

#2 - - Ingrid:

åtminstone de flesta får vi väl hoppas kan slå in...

-och vem vet du kanske är en turgumma i lotterier också?! Ha en bra forts av Julen!

#3 - - Sandra:

God fortsättning till dig fina vännen! Hoppas att du haft en helmysig jul! Kram!

Upp