Tre saker du INTE vet om mig... -dag 1...

Fråga nummer 1:
Tre saker du INTE vet om mig:

1 - Jag snarkar så mycket/högt att min man blir alldeles galen ibland (fast han snarkar ganska bra han också - så vi brukar tävla i vem som kan somna först).

2 - Om mitt BMI skulle passa min längd så skulle jag behöva vara 210 cm lång (vilket jag alltså INTE är)...

3 - Jag var fruktansvärd som tonåring... (förlåt mamma).


Här var jag inte så gammal....


julkalender | |
#1 - - Sara ~ Mamma till Yrla och Noel:

ja va med hämsk som tånåring :p Funderar du nått på att käka LCHF? kram du fina

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

UNDERBAR bild!!!



Och det där med tonåren... hmmmm... ja...^harkel harkel tror att vi är rätt många som kan skriva under på det ;)

#3 - - Anonym:

Förlåt att jag inte skickade en lista!



Kati

#4 - - Fnulan:

Men du är en fantastisk person...

#5 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vad söt du vart!!



Här är det inte jag som snarkar utan min man och jag blir galen på honom ha ha



Hoppas du haft en fin dag nu Kram

Upp