fototriss...

Så var det dags för fototriss igen, den här gången är temat: Så här ser det ut där jag är nu...


Klassfest, 2 av 10 vågade komma utklädda, vi andra fegade ur.


Det är väldigt mörkt när man går hem på natten, kl:00.05 utanför skolan som finns där jag bor.


Fullmåne i natt också, månen är verkligen svår att fota bra...

Det var min fototriss för den här gången, för att se fler fototriss gå in här.
fototriss | |
#1 - - Nett:

Fin triss.. Ahh, nån vågade klä ut sig i allafall ;) Och du vi har fullmåne vi med och här är det dags för sängen. Godnattkramen

#2 - - Anonym:

Kul med klassfest, nästa gång vågar ALLA! :-)

Ha en fin söndag!

#3 - - Barnens Hjältar:

Kul med klassfest, nästa gång vågar ALLA! :-)

Ha en fin söndag!

#4 - - Sussi:

Kul med maskerad. Jag klär alltid ut mig när jag är bjuden på en sån. Lite pinsamt men så kul :)



Jag påverkas inte av fullmånen som tur var. Fotat den har jag aldrig provat men jag tycker du lyckades få till en bra bild..



#5 - - petra S:

Vad skoj med klassfest! Alltid roligt att träffa människor man växt upp med! Tyvärr har jag själv gått i alldeles för många skolor för att det ska bli en klassfest! men har faktiskt en reunion på gång, kanske om ekonomin tillåter! Har ju gått i en amerikansk skola i Amman, Jordanien , dom har en klassträff varje år hos en av mina gamla bästisar, men i USA, lite långt och dyrt , men kanske en dag!!

#6 - - Ann Catrine:

Hatar att klä ut mig!

Så jag hade fegat...



Nog märks det att det är fullmåne allt,

= sömnproblem ;-(



Ha en skön söndag!

#7 - - cat:

Ser ut som om du haft en kul kväll:)

#8 - - Adnan:

Fin triss. Ja månen är svår att fota, man ska ha stativ, teleobjektiv och tur med väder.

#9 - - carina:

Ser ut som ni har haft en rolig kväll :)

Ja, fester är ju alltid kul :)

Kramen på dig♥

#10 - - Agneta:

fegade du ur på maskeraden :-) det som är så kul att klä ut sig! det var säkert en trevlig fest iaf

#11 - - Sister Moonshine:

Månen är vacker. Jag gjorde också ett försök att fånga den. Hoppas du hade en kulig fest. Annorlunda triss.



/Åsa

#12 - - mammakero:

Jag missade totalt söndagstrissen! Tänk om jag bara kollat lite bättre! Jaja, det var ju ett "lätt" ämne. Jag tycker det är kul att klä ut mej! De 2 sista gångerna har jag varit Jack Sparrow och Lady Gaga!!! HAHAHA!! Månen hade jag tänkt fota på fredagen efter jobbet, men frös så jag inte orkade ut igen!

Fin triss!!

Du får gärna påminna mej på lördagen om söndagstrissen! Så kanske jag kommer ihåg den!

#13 - - Jah Hollis:

Att fånga fullmånen på bild är inte lätt. Men det blev ju en bra triss.

#14 - - Ingrid:

Fina trissbilder! Nattbilden i mitten gillar jag.



Tack för din kommentar hos mig och ha en fin vecka.

#15 - - Kerstin:

Kul med klassträff!

Jag provade att fota fullmånen, gick ut en extra promenad i -22 för att få ett fint foto. Men hur gick det? 5 dåliga foton och sen var batteriet SLUT!!!! :=D

TYPISKT MEJ!

#16 - - Barbro S:

Kul och spännande första bild, läckert! Håller med om att månen är svår att fota, den blir liksom oval, men bilden är fin ändå.

#17 - - AnnCathrine:

En fin triss! Gillar nog första bilden bäst, så kul med klassfest och maskerad.

#18 - - Monica o Jacob:

Klassfest är ju aldrig fel, månen är riktigt knepig att foto man måste nog ha proffsutrustning för att få den bra;-)

#19 - - Kicki:

Översta bilden var ju kul, jag hade varit en av de utklädda:) Kul att du kikade in hos mig!

#20 - - Len@:

Klassfest är ju aldrig fel...så kul med klassfest och maskerad.. ;)

#21 - - jacglenphoto:

Klassfesten måste ha varit kanon - sjukt bra dräkter ju , får hoppas all kommer utklädda nästa gång och att vi får se partybilderna...

Ha en kanonvecka.

Upp