hemkörning av mat, igen...

Idag kom det mat med hemkörning igen. 9 påsar blev det och det är underbart att slippa packa och bära alla dessa påsar själv. Tack Mataffären det fungerar så bra när man beställer mat från er.


alla påsarna inburna i köket.


skafferi och kyl blev fulla igen, och en hel diskbänk full med rotfrukter, frukt och grönt.
foto:jag
Vardag | |
#1 - - Sussi:

Men så praktiskt att slippa handla själv. Skönt att få allt levererat. Jag var och handlade idag och kånkade tunga fulla påsar..

#2 - - maria:

hur smidigt som helst :)

undrar om ica har nån motsvarande variant ? måste kolla upp det...



ha en go helg

kramen

#3 - - Agneta:

så skönt, jag och Tuva var på våran Ica innan i em och släpade hem 6 kassar...phu!

Njut av lyxen med hemkörning

#4 - - Stattinskan:

Låter otroligt lättsamt - fast jag som har puttat ut mina gökungar i boet handlar numera så lite att det aldrig skulle löna sig ;-D

Gomorron, gomorron :-)

#5 - - Svorskan:

Vad praktiskt och så skönt. Jag bor själv, så det känns som att mitt behov inte är tillräckligt stort, men jag skulle mycket väl beställa hem annars.

#6 - - Camilla:

Gud så praktiskt!

Om man ändå hade den servicen.

Nå ja...jag är glad för din skull.

God morgon!

#7 - - carina:

Kanon att få maten hem så där :)

Önskar dig en fin Lördag!

Kramen♥

Upp